Hej och godkväll!
Carma: Skönt att lilltjejen fick ok-stämpeln i rumpan... eller pannan *s*
Nibla: Stora Es halvsyster på den andra sidan hade oxå en sån skena o det har gått hur bra som helst med det vad jag vet, inga men eller sånt efter. Förstår att det är lite meckigt när man ska byta o så... hoppas den är i plast och lätt att tvätta av...
Ab: Din fråga på bloggen: Nja namnen är inte klara än, just nu väljer vi mellan Tim, Oscar eller Alexander. Det sistnämnda är jag mer förtjust i än vad maken är och stora E tycker helt klart Oscar.. men jag vet inte.. tycker alla är fina. Kan inte välja bara. T är lite kort och A är lite långt med tanke på vårt efternamn.. som ju är ganska långt....
Satt och kikade på www.svenskanamn.se igår men hittade inget självklart.
Tyvärr inga päron i trädgården. Några skabbiga vinbärsbuskar bara som vi tänkt göra oss av med.
Carma: Vad skönt ändå att få prata igenom förlossningen o det som hände med de som var med. Är man en normalföderska får man gå hem med sin journal i handen och kan vara rätt förvirrad. Jag läste igenom mina papper när jag kom hem och fick flera aha-upplevelser.. saker jag glömt eller som jag inte fattade när jag låg där och var lagom dimmigt i huvudet.
Ska ni andra döpa era barn? Vi har tänkt göra det men vet inte när. Vet bara var!