• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Har uppdaterat min blogg med lite bilder. Tanken var att jag skulle bloggat direkt men mitt abbonemang är så kasst att det inte gick. Testade imorse när jag var o lämnade på dagis och vips var inläggen skickade.

• Frujj

ni har ju mig...
    Kan bistå med näringsberäkningar o sånt om ni vill.. näringsberäknade matdagböcker tex

• Frujj

Nä nu måste jag resa mig ur stolen o fixa iordning. Ska vara på Östra med E för röntgen om en stund o sen så ska jag till bm på magkontroll. Behöver beklaga mig över att min mage gör så ont hela tiden

• Frujj

Nides *pang*

Hihi när nån säger Pilates så kommer jag heeeelt obermärkt att tänka på mailet som Bauti skickade ut för ett tag sen där man inte skulle tugga tuggummi... HAHAHA

• Frujj

visst var det!!! Döpte om den till "Dietisten rekommenderar" höhöhö

• Frujj

Måste oxå ta mig i kragen och komma iväg.
    Ha de så gött idag så hörs vi säkert senare!

Kram i solskenet!

• Frujj

Sådärja, tillbaka från röntgen. Det gick bra men jag fick inte följa med in pga magen. Kanske lika bra det för ens barn blir större när inte mamma är i närheten.

Vi har bröllopsdag på måndag, känns lite trist att N jobbar och tja.. vad gör man? Funderar på att spara firandet till helgen efter men det känns ändå som om man vill göra nåt på den riktiga dagen. Men vad? Kan ju inte resa nånstans nu annars hade en weekend nånstans varit very nice. Men flyga är väl no-no just nu.

Kanske en weekend i Huvudstan nästa helg... hmm nån med tips till mig oxå? Inom sverige, inte för dyrt och inkluderat en 2åring...

• Frujj

skräp oxå! Kom just på att vi ev måste köpa ny diskmaskin. Kanske detta blir vår 1-åriga bröllopsdagsnöje.... *muttrar*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2