• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Är du redan hemma? Rutinerad mamma

Bauti - ringer dig i morgon. Vi skall vara pü tippen först o sen till stan för frysen. Ha pa mobilen!

Sitter i loungen pa Dussedorffs flygplats. Det är ju fredag sa lite skumpa slinker ner

• Ab fab

god morgon

skönt att vara hemma. Maken hade kylt vin, dukat o tom tänt stearinljus när jag kom hem (undrens tid är inte förbi) Det blev trevlig supé med tonåringen o maken. Efter ett glas rosé var jag utslagen

HJÄLP!
    ersatt min trasiga mobil o mina telefonnummer försvann.
    SNÄLLA

sms:a mig så jag får era nummer igen. O skicka gärna Bautis nummer. Skall ju kontakta henne idag *abbe med huvudet under armen*

• Ab fab

Carma- så härligt att höra! Gillade hon sitt hem

• Ab fab

Carma- tack snälla för ditt härliga mejl. Det är så kul att höra hur det för er.

Nibla- skrattar gått åt knivbabyn. R o jag fnissade gått åt arvet från angeredsfarsan

Frujj-Simon kanske?

• Ab fab

Hej o tjingeling på er

la ut bilder från tågluffen på adlercreutzilerum.blogspot.com/

igår var jag på Gunnebo. Himla trevligt. Fika med vänninorna som var skönt att träffa. Annars var helgen mest jobb o slit- sen ankomst fredag, tippen o frysinköp lördag o städning i söndags
    Nides- vilken sötning på bloggen
    FruT- kul att se husets framväxt. Det ser himla fint ut

• Ab fab

Det var lokala pizzerian i en gudsförgäten by som hade den på menyen. Inte så dumt med Frankrike iblan

Har Junior något namn ännu?

• Ab fab

Alexander var jag också inne på. Simon går ju på båda språk.

• Ab fab

Charlie är ok. Tim är ett hundnamn för mig

• Ab fab

aha.. man är inte så smart idag

Linum skrev 2008-09-08 10:46:44 följande:
    Abbe: Det är just Bruce som är "efternamnet".
Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2