Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
wow.. vilen underbar lägenhet
wow.. vilen underbar lägenhet
God morgon
Lugn kväll igår. Gjorde torkade äppleskivor o zappade
Hej snyggingar
Linum -2dagar kvar... WOW.. Så härligt. har du sett little miss sunshine. Me likie
Carma- hoppas lilla N går igenom besiktningen
Ingen fara med äpplen. Om ni vill ha dem såtr de där. Äppleskivor var kanongott.
är det någon som har päron i träden?
Nibla- hur mår L? Funkar ställningen? Hur länge måste hon ha den o kan de se förbättring? Många frågor... sorry
På lördag skall jag ha en rosa fluff-dag med R... dvs vi skall dricka lite roséchampagne (fr bröllopet. Present med egen etikett) Tänkte ha genomgående rosa mat... vad hade ni bjudit på?
jag var inne på rosépepparsås, varmrökt lax, räkor, rosa maränger o hallonmousse
Nibla- va skönt att höra att det inte är så allvarligt. Det låter ju lite läskigt. Undra var L tänker... hmmm... skall man alltid vara instängd på det här viset
Carma- fick hon okstämpel i rumpan*s*
Chevre o rödbetor.. mums. Det måste ju passa bra till lax
Nu skall jag sticka i väg- dags för dagens träning.
Spännande med namnen. Alla tre låter bra- kanske bra att stora E får vara med o bestämma?
Hej
massa jobb o stökigt i största allmänhet. Har kört mitt livs första spinnpass... överlevde åtminstone
Vilken härlig dag Nibla.
för min del är rumpan ännu stelare
God morgon.
Hoppas det löser sig bauti. Jag vet att min förening knorrade när jag hyrde ut i flera år och det var ju för att jag bodde utomlands. Vill du ha lägenheten kvar?
Igår fikade jag med vänninor efter jobbet. Chokadpaj på SOhO.. inte dumt alls. Fick nya kuddar till sovrummet- blev kanonfint
Idag skall jag luncha med en av mina gamla vänner. På eftermiddagen skall vi fira chefen som fyllt 50.
Stel i kroppen men ingen träningsvärk, men det känns att spinna var jobbigt. Idag blir det mer lugnt... lite pilates