Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
hmm.. ni får väl hångla framför nya diskmaskinen: Romantik i rustik miljö
hmm.. ni får väl hångla framför nya diskmaskinen: Romantik i rustik miljö
Torekov är mysigt. Sälsafari, spa och fiskehamn
du får vinka frujj
jösses... o jag klagar på att Nides skriver almEnacka (förlåt söta Nides!!!)
Men va fasiken... jag begriper ju knappt vad som står. Men de skriver inte dem istället för de åtminstone (hoppas jag)
God morgon
Vilken härlig morgon. Jag missade tåget o fick en halvtimma över. Gick ner till restaurangen (där bröllopet var), köptte kaffe och promenerade i trädgården. De har gjort så fint där, tom en liten romantisk bro. Sjön var spegelblank o solen sken. jag tror jag kommer le hela dagen idag
igår var det träning så lite ont i rumpan. Slappade i soffan o tittade på Midsommer. Skrev irriterat brev till Telia och pratade med värdarna till det bröllop vi skall på.
Carma- gu va skönt att det snart är över.
Tezz- vilka fina presenter du fick. Precis sådant som du vill ha. Perfekt. O välkommen i huset. De verkar himla snälla i receptionen tycker jag men å andra sidan säger jag ju mest hej på morgonen *s*
Det ligger mejl till er
vilket bolag har ni Frujj. Vi har också larm o upplever att det funkat bra men egentligen har vi väl aldrig testat det till fullu. Du kan väl mejla så jag får kolla. Inte kul om bilen finns i Frölunda - det är ju 35 km.
Grrr så arg jag hade blivit. Det kostar ju multum med larmet o då vill man ju ha lite trygghet för de pengarna. jag kan slänga ner larmfirman i min egen soptunna så behöver du inte ringa Sverker!
carma- behöver ni assistans finns R o jag här för CV-skrivande om ni vill
måste kolla genast vad vi har. I så fall får vi nog göra en ny offertrunda.
Nibla- krya på dig ordentligt. jag tror idag är gjort för att överdosera glass i solen. det lär bota alla krämpor!
Carma- idag är jag inte hemma. I morgon jobbar nog R sent men slå en signal. Helgen är vi hemma- lördag o söndag åtminstone
Krusbär- ställer upp mig på listan för att plocka!!!
jag kan erbjuda röda o svarta vinbär om någon vill ha!