• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Frujj: Om du inte får någon respons alls kanske det är så att han har någon överraskning på gång. Han vill bara inte att du ska veta det. Ibland kan dem överraska.

• Carma07

Snart går jag hem på semester!!!

Ha en trevlig helg!!

• Carma07

Tezz: Wow, vad häftigt. Grattis till biljetterna och hoppas ni hade kul på konserten.

Igår var vi en sväng på stan och shoppade. När vi kom hem gick jag raka vägen till sängen och somnade och sov gott några timmar. Snacka om att man inte orkar göra något längre.

Hoppas ni alla har en bra helg.

• Carma07

Tjohoo

Semestertjejen här!! Idag är jag verkligen ledig. Ska sätta mig och göra upp lite planer för de saker jag vill göra och få gjort. Måste nog prioritera om lite eftersom jag kanske inte kommer orka allt jag vill. Sedan gör jag vad jag orkar och ser hur långt jag kommer. En av de saker jag ska göra under semestern är att fylla frysen med matportioner tills bebisen kommer. Har ni tips på frysmat!!! Kul med lite variationer.

Linum: Vad mysigt och kul med Marstrand. Usch, för ditt ben. Bedrövligt att du ska behöva gå så.

Ab: Låter som en härlig helg.

Ang fika på onsdag så är mina planer att ta bussen in och har önskemål om ett ställe inte allt för långt från centrum. Är lite jobbigt att gå för långt.

• Carma07

Oj, vad långsamt jag måste ha skrivit. Ni hann ju med hur många inlägg som helst emellan.

Frujj: Grattis på er bröllopsdag. Hoppas ni får det trevligt framför diskmaskinene.

Storan blir bra. Dit kan jag ta mig. Vart hittar jag fiket där?

• Carma07

Nides: Ja, det är underbart med semester och jag njuter i fulla drag. Börjar dagen med en stor dos BT.

• Carma07

Ab: Tack för recepten. De lät väldigt goda. Lägger dem till min samling.

• Carma07

Nibla: Håller med de andra - du är vacker. Jag vidarebefordrar mailet jag fick av Abbe. Kommer mer efter hand som jag kommer igång. Vi kanske skulle ta en "lunchbytarlista"

Frujj: Tycker också "flodhäst" var elakt.

När min mamma säger "nu har du allt blivit tjock" brukar jag svara att "så tjock vet jag inte, men magen börjar allt bli bra stor".

• Carma07

Nibla: Mailet vidarebefordrat till dig.

• Carma07

Tezz: Underbart att vara ledig. Är så mycket jag vill göra, men känner att jag måste ta det lungt.

Frujj: Hur gick det hos bulldoktorn?

Imorgon ska jag iväg till fotvård och få lagat mina fötter. Har problem med torra fötter och har fått en massa självsprickor i ena hälen som jag inte längre kan fixa iordning själv. Dessutom har jag lite svårt att nå mina fötter.

Snabba ryck på jobbet som maken söker till. Intervju redan på onsdag. Det blir till att åka och inhandla nya kläder imorgon. Alla hans kläder är helt utslitna eller skitiga arbetskläder. Inget man kan komma i på intervju.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2