• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Tack

Skickar ett krya på sig till Nibla med

• Frujj

Mmmm mjukglass!!!
    *rusar ner till Ikea och köper en mjukglass till Nibla och skickar över med magiska trollslag*
    -mjukglassen har landat i förorten

På tal om ikea så när jag var där häromdan så köpte jag krusbärsmarmelad i deras "mataffär" - underbart god och ger härliga sommarminnnen... har tyvärr ingen krusbärsbuske i våran dunderstora (ironi) trädgård

• Frujj

Vad sjutton har hänt med morrongänget egentligen??

• Frujj

Carma: ohhh gör jag gärna!!
    Krusbär - i like!!!

• Frujj

Hmm knasig fråga men hur skriver man "insydd över bysten" eller vadå??
    något insydd överdel?

(ska lägga ut klänning)

• Frujj

...och jag avskyr de som har kvällsprogrammet Mix match eller vad det heter. Hennes röst -uääääääääääk

• Frujj

Nibla: Jag trodde det var en gris *fniss*

Hmm jag kanske behöver glasögon...

Carma: gärna!

• Frujj

Hmm det är ingen här som råkar känna till nån som kommer hem och gör spa, tex massage och sånt?

• Frujj

*surar*
    Hade ju en tanke för vår ettårsdag men då hade visst Ns syster tydligen kommit på att de skulle ut med båten just då. Suck. Och N säger ingenting, bara att "det är lungt". Hrmf det är han o hans pappa som har den ju *muttrar* (de är inte inblandade...)
    jaja skit i våran ettårsdag då
    *surar som en treåring*
    *stampar i golvet som Ab gjorde tidigare idag*

*muttrar igen*

• Frujj

Halloj och god förmiddag i solskenet
    Har varit iväg och jobbat lite på förmiddagen, nu är det hemmajobb på eftermiddagen.

Nibla: Skönt att du känner dig bättre. Inte roligt att vara snörförkyld när man dessutom är bullbagerska. Hoppas du blir helt frisk snart. *kastar citroner och vitlök åt Niblas håll*

Ja män... surar lite extra över det där jag skrev igår eftersom vi nu ju får lägga de pengar som ev kunde gått till en romantisk (?) helg på en diskmaskin.... *muttrar* Men det kanske är trevligt att hånlga på den med som nån skrev.. hehe

Carma: Me likie Word och brukar få till det. Kan jag hjälpa till på nåt sätt? Hojta i så fall!

Är grymt sugen på glass... mmmm *rusar till frysen!!!*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2