• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Javisst! hehe vad ska jag säga ?
    Vinka tillbaka till Tezz!
    Ska nog ta o ringa lönetanten på mitt gamla jobb oxå o påpeka att det är dom som gjort fel och inte jag och då kan dom väl låta bli att skicka såna griniga brev *sur*

• Frujj

Godmorgon
    Är tyvärr på ett uselt humör idag med. Vet inte vad det beror på men känns som om det är läge att ta in på det stora vita huset bakom våran kulle här.
    *snörvel*
    *schreeech*

Carma: Grattis till "slutet" skönt att äntligen lämna stället bakom dig! Lycka till till maken oxå.
    Vad bra att det löste sig med Word, annars hade det bara varit o hojta
    Linum: Krya på benet!

• Frujj

Ni andra som är med i Buzz-grejen, har ni fått mail om ljudböcker? Annars kan ni få det av mig man kunde tipsa massa kompisar. Perfekt för hängmattan?

• Frujj

Jag återkommer med ljudboksgrejen måste rusa! Hörs sen

• Frujj

Hej igen
    carma: Personligen så tycker jag att "fräscha upp" låter som om man har ganska dåliga kunskaper från början men att "uppdater" är att man bygger vidare på det man har och blir ännu bättre. Jag hade valt uppdatera, fräscha upp är nog mer talspråk.
    Detta var min personliga åsikt

Nu jag har varit o köpt tyg till tärnklänningen
    Mönstret var slut men det ska beställas.

• Frujj

Ja! det var en enkel klänning men ändå med finessen med banden bak på ryggen. Det blev thaisiden ändå, det är ju inte massa ryschppyshc och draperingar på klänningen så förhoppningsvis blir det inget tält.

Linum: Hur funkar det med vårdgarantin? Det är nu "nya" regler om att man ska få den vård man behöver inom tre månader, jag kan inte reglerna exakt men jag vet att inom min bransch så står det på remissen att man ska ge vården inom tre månader eller om pat får vård i annat landsting. Kanske värt att kolla upp? Kika på www.vgregion.se

• Frujj

haha på tal om stavning....ryschppyshc

rysch pysch menar jag såklart

• Frujj

AB: Hahaha ja det hade väl vart nåt o köpa en klänning på buttericks... hihihi

Nu har ni mail om ljudbok
    Måste ladda ner Martina Haags senaste!!

• Frujj

Måste vara dom vilda hormonerna som gör att mitt humör känns så jävligt. Igår surade jag dessutom på maken för att han (enligt mig) struntar i att vi har våran 1åriga bröllopsdag nästa vecka. Jag tröttnar på att det "alltid" är jag som får hålla i trådarna om nåt ska fixas, gör jag inget så går dagen förbi. Och jag ORKAR inte... kan inte han komma med nåt förslag. Påpekade för honom igår att jag frågat/sagt till om att dagen börjar närma sig FYRA gånger men jag har inte fått någon respons. *morr*
    Sen tillråga på allt så är jag blödig som en liten fontän. Idag är sista dagen för W på hans dagis, och han bara äääääääälskar sin ena fröken, vi och han har trivts jättebra där han går nu och det är tre jättengagerade fröknar. Så igår deppade jag ihop över om han ev kommer att sakna dem, om det kommer bli lika bra på nästa dagis osv. Kommer bli fruktansvärt att hämta honom idag.. I just hate goodbyes. *snörvel*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2