God förmiddag!
SISTA dagen innan semestern! Yay!!
Slutar vid 15 idag och ska sen hem och förbereda grillmiddag då min farbror och hans familj kommer på besök.
Imorgon ska vi till Borås och hälsa på vänner. Söndag blir det lugnt, ska nog slappa i hängmattan med en god bok.
Måndag ska vi till MVC, sen bär det av till sommarstugan ett par dar. Skööööönt!
Tez,
Ang din fråga om mamma-mode. Jag har inte köpt så fasligt mycket mammakläder faktiskt, eftersom jag kunnat ha trikåkjolar, klänningar och tunikor som är lite luftiga och passar över en gravidmage. Det finns en affär mitt emot Pedagogen, vid Grönsakstorget som heter Mums som säljer mammakläder. Sen finns det en affär i Avenygallerian också.
Båda dessa affärerna är lite dyra tycker jag och jag tyckte faktiskt inte de hade så värst mycket....inte i min smak i alla fall.
Jag satsar mer på kläder som jag kan ha efteråt också. Blir mest prisvärt så.
Har idag väldigt ont. Promenerade 1,5 timma på stan igår, i värmen. Sen på kvällen promenerade vi hem till ett par vänner, ca 10 min gångväg. Foglossning=AJ!
Idag är jag väldigt svullen om fötterna, mer än vanligt. Känner mig som en kvinnlig variant av Svullo.
Har i alla fall en nyinköpt klänning på mig, i mönstrad trikå med färgerna vitt, lila, rosa, rött och svart, lite orange också. 98 spänn på REA på KappAhl, som hittat!!!
Kikar nog in här en sväng innan vi sticker till torpet på måndag.
Kram kram