• Nibla

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Var det den 13:e?
    Eventuellt ska vi köpa en ny bil och i så fall åker vi och tittar på den på onsdag efter jobbet. Så jag kan inte bestämma i nuläget om jag kommer eller inte. Vore dock trevligt att ses!

Annars är ni alltid välkomna hem till vår altan om det är fint väder nästa vecka, då jag är ledig!

• Nibla

Frujj,
    det verkar vara en livlig krabat som huserar i din mage. Vilken tur att den vände sig självmant så läkaren slapp ta i med hårdhandskarna.

Jag längtar till måndag då jag ska till min "riktiga" barnmorska som haft fem veckors semester. De andra har varit så tråkiga på nåt sätt......

Vad ska man göra när man inte kan sitta vid skrivbordet för det gör ont i revbenen för att bebisen trycker på. Står jag får jag olidligt ont i ländryggen. Finns det kontorsstolar i horisentalläge???

• Nibla

Frujj,
    Solen kommer snart! Det hällregnade här för en stund sen, men nu skiner solen.

Håller med dig om dagsformen. Har lyckats pricka in att träffa kompisar/släkt på bra dagar eftersom det påpekat hur oförskämt fräsch jag ser ut för att vara höggravid. De skulle bara se mig när jag ska ta mig upp ur sängen på morgnarna, stånkandes och frustandes!!! För att inte tala om när man ska ta på sig ett par sockar eller klippa tånaglarna......

• Nibla

Carma,
    Med nöd och näppe. En tå om gången.

• Nibla

Bauti,
    mysig bröllopsdag! Blev han glad för pikettröjorna?

Jag somnade i soffan tidigare ikväll så nu är jag klarvaken och kan inte alls tänka mig att sova. Ligger och surfar i sängen.

• Nibla

God Morgon,
    Fy vad illa jag sovit. Låg vaken hur länge som helst igår....Inte roligt när klockan ringde 5.45 imorse. Snaaaaart får jag sova ut på morgnarna, och sen efter det blir det ingen sömn alls!

Inget roligt på schemat idag. *suck*

• Nibla

Sitter här och nickar till...har bokat vilrummet i trekvart så jag ska ner och ta mig en tupplur kl 13. Sånt man kommer undan med när man är höggravid!

• Nibla

God morgon!

Snart kommer min efterträdare som ska sitta med mig på förmiddagen. Gillar inte att ha folk som "hänger en över axeln". I synnerhet inte om man som denna personen är helt humorbefriad........wish me luck!

Kan INTE komma på fikan idag. Antingen ska vi hämta vår nya bil. Har den inte kommit in, ska vi ut och äta med svärföräldrarna och svågern, han flyttar till USA på lördag.

Carma,
    nåt nytt??

• Nibla

Tez,
    Försök och leta på de ställen som säljer bikiniöverdelar!
    Jag hade nog gått till Chia som ligger ovanför Dubliners på Östra Hamngatan.
    Innan vi stack till Malaysia köpte jag bikini på Ellos, det är ju bara att skicka tillbaka om det inte passar.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2