• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

God morgon

"Smuts"- vist var det en skräpbok. Blev bara irriterad när jag läste den...

Helgen har varit bra. I fredags blev det AW. Rubinens takterras. Hur mysig som helst. Det blev många timmar, många glas o ont i huvudet Satt o höll hov med 34-åriga bredaxlade snyggingar... inte dumt allls. Lördagen blev det hemfix- slipade balkongen. Så varmt på taket att jag fick brännskador på knät. Grillade med grannarna på kvällen. Rödvin o härlig kväll.

Igår kom Knut på besök. Totalfixerad vid honom ett par timmar, sen var jag på 6-års kalas. Helgen avslutades med söndagsbilagor o choklad i soffan. Not bad at all.

Tezz- va kul! Grattis. Hur var konserten?
    Carma- idag är du verkligen ledig
    Linum- krya på dig. Va kul att Marstrand var bra
    Nibla- hej!

Fika- hoppar gärna trädgårdsföreningen med. Någon idé vart vi skall gå? Storan?

• Ab fab

Läste deckare av Peter Robinson- gillar honom mycket. O så naturligtvis min store favvo- Jo Nesbö

Åhh... Philip Seymore Hoffman är ju sååå bra.

• Ab fab

Linum- kul att ni hade det bra på Marstrand.

tänkte att detta vore något för dig- vi skall ev åka ner i sommar
    Varberg
    www.schtunk.se/
    Spelas mellan 2/7-27/7 2008
    Tider: ons, tors, fre, lör kl. 19.00
    sön kl. 18.00

Tältet, norra fästningshörnan

• Ab fab

Klart vi kan- grattis på bröllopsdagen!

• Ab fab

Carma- några recpet finns i din mejl nu

• Ab fab

jag har läst Denise Rudberg i helgen... fy tusan va trist. Fick ju en hel del böcker på bokbytardagen som jag normalt inte brukar läsa

• Ab fab

Säg till henne att du blev sårad! Jag tror inte hon förstår att hon sårade dig.

Jag kan bara säga att jag tycker du är ovanligt söt!

• Ab fab

Nibla- det är sådant vi är tillför. Vi har bra öron o snälla hjärtan.. o vi designar inte

Nu är jag hungrig!

• Ab fab

Nibla- slog du ner tanten

Nu sticker jag. Hoppas ni får en härlig kväll. jag skall fika med väninnor

• Ab fab

Carma- yipppiiiii! Så roligt!

Du kan få lite av min hemgjorda ringblommekräm. BRa för torr hud. Min väninna tipsade om en kräm från Scholl (tror jag) som var suverän mot torra hälar. Skall kolla med henne vad det var hon använde

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2