• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Tack Bauti. Den sidan kan bli bra om vi behöver leta upp fler namnförslag än dem vi har. Vi har än så länge mest utgått från almanackan.

• Carma07

*vinkar tillbaka* Ha det så mysigt i Lysekil. Ser fram emot tills du är tillbaks hos oss igen.

• Carma07

Ab: Kul med bröllop. Ha det så kul idag! Trots svärmor

Idag börjar det äntligen att släppa i nacken och axeln så man kan börja greja så smått igen. Idag blir det först att städa klart gästrummet på övervåningen då svåger är på ingång. Han kommer troligtvis imorgon.

• Carma07

Halloj

Här har det varit en väldigt lugn helg. Har varit trött och inte orkat så jättemycket. Men imorse vaknade jag kl 0600 och var klarvaken. Låg och läste till 0700 och gick upp sedan.

Underbart väder idag! Känns som om vi får lite sommarväder iaf.

Ab: Hur var bröllopet?

• Carma07

Tezz: Välkommen tillbaka från semester. Låter som det har varit en bra vecka.

Ab: Jag tycker också att de har ändrat typsnitt. Det känns och ser annorlunda ut.

Frujj: Trist med mobilen. Hinner de inte fixa den innan bebis kommer?

• Carma07

Tezz: Äntligen frisk från förkylningen.

Krusbären mogna och redo att plockas för de som var intresserade av det.

Har precis varit ute en sväng och plockat lite röda vinbär. Får se vad jag hittar på med dem. Blir väl att man fryser ner dem och slänger dem till våren.

• Carma07

Nibla: Grattis till faster. Snart är det din tur. Perfekt väder lagom till din semester. Sommaren har redan kommit till oss iaf. Hoppas det håller i sig nu och blir lagom också så man kan vara ute.

• Carma07

Godmorgon

Vilket underbart sommarväder det är idag. Lagom varmt och allt för en värmekänslig person som jag.

Oil & Vinaeger har slagit igen i Göteborg och finns numer i Jönköping (tror jag det var)Jättetråkigt! Perfekt affär att handla presenter i.

Dags för frukost på altan.

• Carma07

Hej Tezz! *vinkar tillbaka*

Verkar det lungt på ditt nya jobb att du kan hänga på internet? Magnolia är farligt att kika på. Även andra butiker för den delen. Man vill bara ha och ha en himla massa.

Är lite osäker om jag kommer orka med någon pysselträff innan bebisen kommer. Blir snabbt trött känner jag.

Håller på att kolla igenom vagnen vi har fått och se om det är något jag behöver komplettera med. Är lite ledsen att vi inte kan köpa en fin vagn som jag vill ha, men är ändå väldigt tacksam för att vi har fått en. Man har liggvagnen så kort tid ändå.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2