Inlägg från: anja1661 |Visa alla inlägg
  • anja1661

Maj 2009

här är ni ju!!
    jag gifter mig den 9e maj och längtar sååå!!
    har bokat lokal idag. kyrkan skulle bokas idag men de svarar ju inte! grr...
    klänningen e vvald men inte bestämd.
    färgtema valt
    tärna vald o frågad
    bestman vald
    toastmaster vald
    festprogram påbörjad planering

men jag vill göra allt nu!!!!
    hur mycket kommer era bröllop kosta ca?? vårt blir nog nu efter lite räkning ca 35000. hua!!

• anja1661

jag har räknat om och nu ser det ut som bröllopet kommer gå på 40-45 000!!!
    ja alla spartips är ju välkomna!!!

• anja1661

åhh smart tips att önska sig grejer i julklapp!

• anja1661

vår budget ligger på 40-45 tkr än så länge och vi är bara på planeringsstadiet.
    då räknar vi in: kläder, lokal, mat & tårta, dryck, lull lull, serverings och barpersonal, ring.....
    ja allt utom resa.

hoppas innerligt att vi håller budgeten då det e masssssor av pengar!!!

• anja1661

Lantzakeri: jag ska beställa från millybridal.com.
    de har jättefina klänningar! maila dem dina frågor så får du nog svar rätt snabbt!! vet att flera har beställt från lillsessan och sheshopping oxå...

• anja1661

alla vet vilken månad det blir men inte datumet! det vill vi hålla på tills inbjudningarna kommer ut.

• anja1661

jag var på ikea igår och shoppade lite!!! rosblad, ljus, ljushållare och massa annat som inte e till bröllopet!

och det allra bästa jag inhandlat är servetterna!! beställde med tryck och allt!!! symbol, namn och datum har vi valt på dem i våra färger: vinrött och guld.

vad har ni andra inhandlat hittills??

• anja1661

Daniels B2B: jaha vad kul! min syster som ska vara tärna ahr beställt material från panduro som hon ska knåpa ihop...jag låter henne fixa med det så länge det hamnar i prisklass med vår budget!

• anja1661

vi kommer ha ca 50pers. vår budget ligger på 40-45tkr

• anja1661

bara jag. jag frågade sambon men han tyckte det var onödigt att han oxå ska ha en till...

Svar på tråden Maj 2009