Inlägg från: anja1661 |Visa alla inlägg
  • anja1661

Maj 2009

Maj-bröllop 2009:

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    soon and very soon
    montpellier
    anja1661

16/5
    artist

23/5
    missbilly
    fröken sjunfors
    Leeeloo

30/5
    blivande fru westman
    mammahjärtat
    efternamnsbyte
    lilla fröken fräken

• anja1661

det var nån som undrade om färgtema...vi kommer ha vinrött, vitt och guld. sambon ville ha rött och då kompromissade vi lite så blev det såhär! visst, det kanske inte e så "våriga" färger men det känns lite lyxigt och jag har ju alltid drömt om dessa färger på mitt bröllop!!

alla majbrudar: håll tummarna för oss att kyrkan e ledig!! får svar på måndag...

• anja1661

soon and very soon: åhh vad roligt! den e jättefin!
    men då blev det ingen kina klänning då? shit, du e ju snart klar med din inhandliong!! både klänning, tiara, ringkudde....ojojoj...

• anja1661

vi har bokat kyrkan!!! vi fick den vi ville ha!!!

• anja1661

snart (läs 12 sep) åker jag på kryssning och då blir det handla av! då ska massa alkohol köpas till bröllopet!! det blir nog våran nästa grej som strycks på listan. fast kompliterings köp måste ju göras senare oxå...

har jag sagt att jag köpt vovve??? *tjat* en liten jack russel på 8 veckor. turbo heter han och det passar honom perfekt!!
    ska försöka få in bilder ikväll...

• anja1661

hurdå sparar pengar på??? på vilket sätt??

en till som undrar över namnbytet....

• anja1661

jag har hittat en trubadur som bara tar 3500kr! och då får man använda honom hur länge man vill!!! han riggar upp allt och har med sig det han behöver. behöver bara säga en tid o plats!!
    ska höra med honom om han kan sjunga leonard cohens halleluja fast med ny svensk "bröllops text". *hoppas*

gud vad det vore bra för det e ju bra mycket trevligare än ha dj som vi tänkt oss. plus att dj skulle gå på 3000kr och då e det ju verkligen värt att ta trubaduren istället!!!!

• anja1661

visst e det väl pingst i maj?? vilket datum? antar att det e rätt många som gifter sig då..

vet ni hur jag lyckades få min sambo intresserad av bröllops planeringen och sparandet??
    jag mutade honom med en 42 tums platt tv!!!! alla medel e tillåtna var det någon som sa...(soon and very soon)

• anja1661

förstagångsbrud: vi gifter oss i sthlm. en bit utanför så det ligger inte mitt i stan...

• anja1661

vi gifter oss i västerhaninge.

kul att du e avis på mig angående trubadur men jag ringde min syrra och berättade att jag hittat honom och gissa vad hennes reaktion blev!? ööhhh...ska ni ha en trubadur? ehhh...ja sa jag och undrade varför hon lät så neggo. hon sa att hennes uppfattning av en trubadur är att det sitter en snubbe och klinkar på sin gitarr. men så e det väl inte?? visst blir det väl lite ös ändå va?? en kompis till mig hade honom på sitt bröllop men hon e lite lugnare än jag så jag blir orlig...måste fråga henne mer ingående!!

Svar på tråden Maj 2009