Maj 2009
har ett par i gallerit som jag är sugen på. gillar kläningar som är lite "enklare" då vi har två barn så gifer jag mig av lite andra skäl, förutom kärlek då!!
har ett par i gallerit som jag är sugen på. gillar kläningar som är lite "enklare" då vi har två barn så gifer jag mig av lite andra skäl, förutom kärlek då!!
puffar.. tror oxå jag ska boka snart fast det är en kompis som ska fixa mig, (hon är inte bjuden)
ska träffa fotograf på fredag.. såå spännande.
puff
tyckte att det är bra, vet att flera fotografer bokas tidigt o det är en våra dyraste grejer så det ska kännas rätt! är det bra mellan oss bokar jeg henne. tror att man kan vara klar med vissa saker så tidigt som möjligt, för det kommer nog massor framöver.
25-30000 landar vi på. men får hjälp av minmor. o svärmor står för inbjudningarna. Perfekt. Maten o fotografen är det som kommer vara dyrast.
det här med pengar... sjukt vad det kan dra iväg. men nu får det inte göra det så jag köper lite pö om pö, när jag hittar nått osm e billigt o bra. ska köpa tiara imorgon för 150:- fast det e ett tag kvar... men tycker det är ett bra pris så då spar jag ju lite eller??
fröken sjunfors skrev 2008-08-06 17:38:20 följande:
nu måste vi puffa igen tycker jag!
pratade länge med mamma om budget idag... hon är rädd att festen inte kommer bli nå bra som jag har tänkt, hon tycker vi lägger för lite pengar.... med två barn tycker jag 25-30000 räcker, för mamma betalar maten och mina kläder. såå svårt med mödrar ibland.