Maj 2009
T*2 svart här med genom mannen. känner presis som du, o min karl är ju helt ointresserad.
T*2 svart här med genom mannen. känner presis som du, o min karl är ju helt ointresserad.
8 ½ månad det är ingenting hörrni!! oj vad tiden går. vill framåt nu, vill ha dukningen klar, men har massa (3)födelsedagar i september borde kanske bli klar med deras presenter först.mina små älsklingar blir ju stora... nu ska jag gå o vara lite med familjen. men ha en bra kväll alla!
anja: grattis till familje ökningen! då har ni fullt upp nu??
ha en bra dag alla!
ska köpa fina små blommor att lägga på fatet runt ljusen på lördag! sen är alla små poster klara utom dukar. längtar till 19/9 då jag sak vara hemma med barnen. vi ska åka till ikea då har jag tänkt.....
jag går nog in med barnen o mannen står framme. ev att vi går in tillsammans.
några som fikar i sthlm??
Nalle puh: vit ar nog oxå nytt namn, vi kombinerar de vi har nu... ej 100% men jag o mannen vill, övriga släkten är fundersam varför vi inte vill ha deras...
sweetsun, längtar jag med, så jag döör! anja. vart gifter ni er? Vi knyter banden på värmdö. vill hitta musiker nu!!! så avis på anja... men i kärlek o krig är allt tilllåtet, min man får ny kostym... han är så glad o jag har köpt nya lacoste skor till honom med...
en trubadur är väll super nice, missbilly:jag köpte en klocka till min man sist han fyllde år nu så fick han Dyyyyra skor. något lyxigt eller oväntat är ju alltid bra till någon som köper det mesta själv, nya snabba däck till cykeln kanske??
har så svårt o bestämma om man ska ha ett festprogram, tänkte på nå lättare variant, och ha en tavla på väggen med förklaring på gästerna... måste man förklara det?? kan de inte fråga varandra?? vad är det viktigaste att välja ut till ett festprogram?? några förslag??