Inlägg från: Soon and very soon |Visa alla inlägg
  • Soon and very soon

Maj 2009

nallephu: läääääääängtar med! massor så nära men endå så långt borta!

• Soon and very soon

så trist att jobba, sitter här nu på rasten för att få lite energi, verkar som de flesta har kommait ungefär lika. sen är ju jul o så tror man stannar av lite i dec o sen kommer nog tiden flyga iväg fram till maj!

• Soon and very soon

förstagångsbrud: såå jobbigt när barnen blir så, som att de känner av att det inte är läge, lycka till nästa gång!

• Soon and very soon

intressant att läsa om värdpar o tastmadamer mm. är så fundersam över hur jag vill göra, ska ju inte ha någon tärna, har ingen som är klockren så har ju barnen som näbbar...
    ojoj hur valde ni?? har alla någon som var självklar???

• Soon and very soon

oj oj familjen, hoppas det löser sig nu skruttgumma, med en familj som kommer att glädjas med dig.!

• Soon and very soon

tjoho! har inget inteligent o säga, sitter här och är sjuk! måste jobba imorgon, orkar inte o ska på bröllop på lör( det enda iår) vill ju sååååååååååååå gärna gå!

• Soon and very soon

tjosan alla, vår solist ska sjunga en låt/ dikt av Nils ferlin. kommer inte ihåg vad den heter för tillfället då jag kvappt vet vad jag själv heter idag. räcker en låt i kyrkan?

• Soon and very soon

I folkviseton! heter den ju!

• Soon and very soon

mammahjärtat: men det är viktigt med koll tycker jag, du är ingen bridezilla alls, var på bröllop i helgen och såg flera grejer jag ska tänka på och som taostmadem och toastmastern missade, och det var inte mitt, vart irriterad änndå! ojoj kan inte vara lätt att dela liv med mig, men men är ju inte lika jobbig mot mannen! eller??

• Soon and very soon

önskar oxå att det var 9e maj om några veckor!! döööööör av längtan!

• Soon and very soon
    Tx2 skrev 2008-09-16 09:45:48 följande:
    Vi tror att vi vill ha en barnfri kväll, under dagen får dem vara med om dem vill. Bara några få av våra vänner som har småbarn och dem har sagt att dem inte vill ta med dem utan vill kunna ha en kul kväll utan att passa dem. Värre är det med syskonbarnen som är lite äldre men som i vanliga fall inte klarar av att sitta vid bordet en längre tid utan springer i väg så fort dem har fått fikan el middagen. Känns inte så lockande att bjuda dem, men vi får höra med föräldrarna först innan vi skickar ut inbjudan. Finns inget utrymme som man kan ha som barnvrå.
    känner igen mig!!!! de äldre kusinerna... har lite ångest för hur jag vill göra. barn mellan 9-18.... stora men ändå inte....
  • Soon and very soon

oj vad alla tänker, har bara barnkalas i tankarna just nu, vet ej hur göra?? sååå struligt skulle ha tillsammans med en dagis kompis o nu vill inte den lilla längre. en vecka kvar o inga inbjudningar ute! själv är bäste dräng!

• Soon and very soon

csn83 vi kör lite catering och lite egenfixat o egen köpt men cateringen funderar vi på att ta ifrån matglad stockholm. de tar 195:- portion men har hör mycket bra om dem. sk aju ha ca 50 gäster och tar catering för 30-40 köper till extra av lite smått o gott.

• Soon and very soon

anja:min klänning kostade 400, allt som är billigt är bra om det sitter snyggt! men H&M kan ju vara hur som helst! min man kan inte ha kostym om den inte är spec beställd för han är "fel formad" hihi lycka till med vikten nu! men köp en lyxigare skjorta tycker jag!! syns lite på h&ms att de e billiga tycker jag!

• Soon and very soon

förstagångsbrud: mi klänning är ifrån partyline.dk finns liknande under "konfirmationsklänningar" . kul o äta vettigt med småbarn!haha levde på kokt korv ett tag! o sparris!

• Soon and very soon

snart har jag sparat, ska bara få hjälp av mannen först *skäms lite* ingen vill göra saker med mig, de tycker att det är för tidigt, så trist!

Svar på tråden Maj 2009