• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • missbilly

förstagångsbrud: Vet hur det är! Gick oxå upp ca 16 kg. Har 3kg kvar nu till inskrivningsvikten.. men vill helst gå ner 7kg så jag hamnar på samma vikt som när jag o sambon träffades!! Får se hur det går... Ammar ju så bantning är inte att tänka på än! Men det är ju 9 månader kvar till den stora dagen så det ska förhoppningsvis gå!!!
    Det är allt för lätt att gå upp men svårt att bli av med!!

• Tx2

Vänner som gifte sig i maj, hade 90 gäster o jag tror att deras "tysklandsdryck" gick på 8000 (det är vad jag har budgeterat för). Och då hade dem en del över. Men jag vet inte om dem köpte allt där, jag tror det.

Tjolinti skrev 2008-08-16 21:13:46 följande:
    jag fick precis en hjärtattack. Satt ute på bordershops hemsida o skrev ner grejet som ska handlas in i alkohol väg till cirka 45 -50 människor. Vet inte hur många som ska konsumera alkohol så man får ju räkna med dom flesta iallafall. 7500 svenska hamnade jag på. E det jag som e snål eller e det inte mycket pengar.
  • Lilla Fröken Fräken

Tjolinti: Vi har också gjort överslagsberäkningar på dryck för våra 55-70 gäster och hamnat mellan 7000-8000 så det låter som en rimlig siffra. Tänk på att det förmodligen hade kostat det dubbla på systembolaget...

• Tjolinti

Förstagångsbrud.
    Jag satt bara o skrev ner vad jag tänkte handla, gick in på deras hemsida o kollade vad allt kostade. försökte hålla mig till billigare alternativ :)

• Myran 0802

Hej

Såg er tråd och gick in och läste. Ser att ni pratar alkohol, vet inte om ni vet om det att köper ni på systembolaget så kan man pratar med dem att man får lämna tillbaka det som blir över (det som inte är öppnat).

Lycka till med planeringen.

Fru B (sedan två veckor tillbaka)

• Arla79

Jag har inga kilon att få bort men har rätt mycket sladdrigt skinn som jag vill få bort för att vara nöjd. Har tänkt börja träna snart...

missbilly skrev 2008-08-16 21:58:09 följande:
    Förstagångsbrud: Då är vi två som ska bli av med grav kilon innan klänningen inhandlas =)När fick du barn??Tjolinti: Ska man ha alkohol för hela kvällen drar det nog iväg rätt bra tror jag!!Sen beror det ju på hur många gäster man har!Har dock inte räknat på det själv än... men vi är tänkt att åka till tyskland eller polen o inhandla all alkohol själva.
    [/citat]
    förstagångsbrud skrev 2008-08-16 22:54:05 följande:
    [citat]
    missbilly: i oktober -07. Jag gick upp 16 kg under hela graviditeten och så gick jag ner 13 kg nästan direkt. Men nu har jag gått upp igen! Så dumt. Men nu är det hårda bud som gäller.
  • SweetSun

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    soon and very soon
    montpellier
    anja1661

16/5
    artist
    Tjolinti
    Skåne09
    sweetsun

23/5
    missbilly
    fröken sjunfors
    Leeeloo
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    mammahjärtat
    efternamnsbyte
    lilla fröken fräken
    helle78

• Soon and very soon

var just ute o sprang. känns så bra. lite självgod känner jag mig men mår så bra, har så mycket spring i kroppen, vill bara ha min klänning!!(på mig)

• Soon and very soon

så svårt o inte visa den för mannen!

• Nalle Puh 40

Gifter mig oxå den 3o maj men fick inte in mig i listan

Svar på tråden Maj 2009