• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • skruttgumma

Anledningen till att vi började planera så tidigt är nog för att jag ville ha ett datum. Och då ville jag vara säker på att både vigselplats, vigselförrättare och lokal fanns då. Resten gör jag bara för skojs skull.
    Men nu har jag verkligen försökt att tona ner det lite, inte ens öppnat min "weddingplaner" på flera dagar. Har iofs fullt upp på jobbet, så det är kanske det...

• Havsro

problemet med att det är så mycket tid kvar är ju att man blir sååå otålig :) Men jag anatar att man månaderna innan kommer att önska att det fanns mer tid..he he..man är då aldrig nöjd! men jag håller med..det är skönt att veta att man har tid på sig att kolla runt, prova os v utan att känna att det är nu eller aldrig man måste slå till! Lycka till alla med den fortsatta planeringen!

• Tx2

Japp, otålig är en bra term. Hade räknat fel på en månad så nu är det ännu lääängre kvar. Jag tycker att det är svårt att veta när man skall ta tag i bokningar.

• skille

Det er LEEEEEENGE til 23maj, og det blir inte bettre av at min m2bs bror gifter sig på lørdag.... da blir det enda mer lengsel

• SweetSun

hehe ja här längtas och trånas det också.. finns just inget att göra just nu, förrutom att hitta klänning då, men det är ju inte panik det heller...egentligen

Längtar till oktober, då kommer min väninna och vi ska göra inbjudningar!

• Tx2

Här har det blivit lite stiljte/koma i planerandet. Väntar med att gå vidare tills efter helgen, då vi hoppas på att få lite inspiration från vigselplatsen.
    Men eftersom jag skall träffa mina bästabästa tjejer idag så kanske det kan bli lite bröllopssnack. Tänkte känna på dem hur jag skall göra med tärnor.

• förstagångsbrud

Vi har bestämt att ligga lågt med planeringen till efter att huset är färdigputsat. Han vill kunna engagera sig han också så då blir det bäst att vänta tills renoveringen är "klar" :)

• fröken sjunfors

vi ligger lite lågt just nu med, är fruktansvärt mkt på jobbet att jag mest bara orkar gå in här o läsa alla idéer som finns :)
    eller ptja.. jag slösar mina pengar på ebay istället :( fasen va mkt smått o gott man kan hitta där till bröllopet ;)

• dalsnärtan

Vi har nu också bokat datum det blir den 23 maj 2009.
    Är det nån som har koll på någon bra fotgraf i södra Dalarna?
    Vi skulle vilja ha en fotograf som följer med hela dagen.

• Soon and very soon

ska köpa fina små blommor att lägga på fatet runt ljusen på lördag! sen är alla små poster klara utom dukar. längtar till 19/9 då jag sak vara hemma med barnen. vi ska åka till ikea då har jag tänkt.....

Svar på tråden Maj 2009