• helle78

Maj 2009

Vi som gifter oss i maj 2009
    Alla är välkomna att vara med och planera, tipsa och längta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-17 21:32
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

23/5
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Leeeloo
    missbilly
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-17 08:16
    2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40

Listan uppdateras en gång i månaden, skicka ett meddelande till mig om du vill vara med på listan

• Svar på tråden Maj 2009
  • Daniels B2B

min sambo tycker också att vi ska tona ner lite på bröllopspratet men nåja, då är det ju tur att ni alla finns här! Det är så mycket som ska hinnas med... Det är viktigt att hålla planeringen vid liv igår kväll när jag gick och la mig började jag skriva på några rader om varje gäst. det är så många ändar som skall dras i samtidigt, känns som att det kvittar om man drar i flera de skall ordnas med iaf. =)

• skruttgumma

Vad skönt att inte bara min sambo tycker så.. Jag biter mig verkligen i tungan för att bevisa att jag visst klarar en hel dag utan att prata bröllop

Nu har jag kommit på en kompis som skulle kunna sjunga, jag har tagit reda på vad det kostar att hyra kläder till alla manliga i följet och dessutom har jag kommit på att jag nog vill skriva egna löften och undrar om han oxå tycker det, men jag har inte nämnt ett enda ord om något av det. Är riktigt stolt över mig själv!!

I helgen vill jag nog ut och prova lite klänningar, men det får han ju ändå inte följa med på..

• Daniels B2B

då är vi på samma plan , skönt att höra!

Jag skulle också börja vilja testa lite klänningar, det är så mycket som hänger ihop känns det som... Klänningen och blommorna. Blommorna och dekorationen. Dekorationen och färgtema. Färgtema och inbjudningarna! hahahahah men inte så att det känns besvärligt men känner någon annan som mig?

• Havsro

Ha ha det verkar var fler som är lite mer planerande och otåligare än sin m2b..skönt! Som tur är (för hans skull) så är vi i nuläget särbos så vi träffas inte så ofta så det blir andra som får höra mitt pladder om bröllop..och så slösar jag timmar på intrenet så klart he he. Men jag hade faktiskt tänkt att kolla vigselring med honom nu när han kommer hem i helgen och i kväll ska jag o en av tärnorna och prova klänning! Det är tur man har vänner o BT! :)

• skille

Jeg har kjøpt kjolen.. litt tidlig kanskje men..

• Nalle Puh 40

Har mailat prästen idag om det är ok att gå in med pappa samt riskastning i vår kyrka.

• dalsnärtan

Jag funderar på att gå in med mina två tärnor bara??

• skille

Kan du vel, ingen som sier at det ikke går ann

• Havsro

Jag vill att mannen ska vara inne redan och att jag kommer in med min far och mina tärnor, eller fy på mig..VI har tänkt oss så ;)Det ska var första gången han ser mig i brudklänning :D

Svar på tråden Maj 2009