Upp och ned, hit och dit
Åh, ny tråd, vad kul! Och ännu ett bra trådnamn.
Jag har i och för sig varit på Cypern men låg bara på stranden. Jag är så LAT på semestern.
Åh, ny tråd, vad kul! Och ännu ett bra trådnamn.
Jag har i och för sig varit på Cypern men låg bara på stranden. Jag är så LAT på semestern.
Åh, såg ni kapybaror, Ab fab?! Jag skulle så gärna vilja se kapybaror i det fria!
Lappis, tack för trevligt lunchsällskap! Som jag sa, jag har aldrig velat åka till Sydafrika men efter din beskrivning så blev jag ändå lite intresserad. Det kanske inte skulle vara så dumt. .-)
GRISAR?! Dom är väl inga grisar heller!
Lappis, nu har jag berättat för en kollega om er Sydafrika-resa och nu vill hon också åka dit. Har du några länkar att dela med dig av?
Lappis, tusen tack för länkarna! Kollegan och jag har inte kunnat jobba någonting alls på förmiddagen idag för vi har bara suttit och suktat och suckat över alla fina ställen!
Piggelin, nej jag har inte varit i Cinque Terre men det ligger högt högt upp på listan! Och snälla gulliga, mejla din SA-fil, jag skulle bli så glad!
Lappis, jag har ett FB-konto som jag har inaktiverat. Jag har aldrig fattat vitsen med FB. Men jag kan aktivera det igen bara för att få se dina bilder.
Min semestertopplista är:
1. New York/Quebec/Island
2. Sorrento
3. Köningssee
Piggelin, klarade ni inte av att sälja Minin? (Tack för mejl förresten, jag har svarat!)
Gud, vad man längtar efter semestern nu. I Stockholm är det 13 grader och bara regn och åter regn. Man fryser ar*let av sig rent ut sagt. Men på söndag bär det av mot Grekland! Mitt mål är att äta så mycket tzatziki att jag tröttnar på det, jag undrar om jag kommer att lyckas?!
Åh åh åh, jag måste ju försöka äta grillad fetaost också till jag tröttnar! Och grekisk sallad och taramosalata! Jag kommer att komma hem rund som en tunna.
Lappis, om inte din man vill följa med dig till alperna så gör jag det!
Och att hålla sig borta från efterätter, bröd och coca-cola är alldeles omöjligt är jag rädd för. Om dom inte har Häagen-Dazs för då kan jag leva på det (och tzatziki och fetaost ).