Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Upp och ned, hit och dit

Piggelin - vi har jämnåriga mödrar ! Och intressant med Polen. Om och när vi åker dit vill jag absolut besöka Auschwitz. Säkerligen en tung upplevelse men en del av historien man bara inte får missa. Minns mitt besök på museet i Fredsparken i Hiroshima. Jag grät!

Telis - välkommen tillbaka! Berätta gärna lite mer om Dallas.

• Lapinette

Fab - jag skulle smälla av och gå upp ur bassängen om det hände mig.... typ dyka iväg från gruppen.

• Lapinette

Ha, ha ... den lösningen lät himla bra. Antar att instruktören bara skrek högre och blev ändå mer energisk?

• Lapinette

E11 - sorry, vi pratar bara en massa strunt här (pekat mot mig själv) istället för att svara på din fråga. Är det enbart Västkusten du är intresserad av?

• Lapinette

Telis - hur går det med övertalning Canada hemma? Jag lyckades ju tillslut med Serre Chevalier .

• Lapinette

Antar att Vegas lockar Telis make och att det är en av anlednignarna till resan ... eller har jag fel?! Men vad skoj att ni planerar en resa "over there". Jag satt ju för någon månad sedan och samlade på mig en massa info men inget är bestämt än. Om vi åker så kommer vi lägga tyngpunkten på nationalparkerna och San Fransisco. Problemet är bara att det är så mycket man vill se och jag vill inte enbart åka bil.

Rosen - har tyvärr aldrig varit på Bali och inte heller simmat med delfiner ... men dock väldigt nära i en bukt i Brasilien.

• Lapinette

Det är det som är svårt att undvika och speciellt då det är så mycket man vill se. Hur länge tänkte ni stanna där Telis?

• Lapinette

Ahhh ... så länge! Ja men då har ni tid att åka en del. Först tänkte jag två veckor men sen har jag ändrat mig till dryga två veckor.

• Lapinette

Skulle vara härligt med Bordeaux i maj och sen Kalifornien i dryga två veckor i juli men båda semestrarna består av bilresor. Liksom den vi hade i Portugal i somras och den vi ska ha i Andalusien. Kanske man borde varva lite och ta en sån där lat semester??!!

• Lapinette

Sitter och klistrar in kort i fotoalbum nu när jag har träningsförbud och idag kom jag fram till Parga sommaren 2007. Tanken slog då mig att det även är himla härligt med sol och badsemester = latsemester för mig.

Svar på tråden Upp och ned, hit och dit