-
Mitt mål är 2000 under kommande resanennesjuttioåtta skrev 2008-07-04 10:44:08 följande:hej alla! 1100 bilder på 14 dagar är mitt rekord (exklusive deletade). Här är ni ju!
-
Har kollat upp den, verkar grym! 12 megapixlar och allt.
Denna har jag, tycker den är suverän: www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h000053SUPUoS&CatalogCategoryID=N2bD4QFHxiEAAAEOdk1ZtSy.
Mannen är ansvarig för "handväskan" när vi har kameran med oss -
Gud vad gott!nennesjuttioåtta skrev 2008-07-04 11:01:39 följande:Igår blev det fänkålssoppa med kallrökt lax och ett glas Stürz Riesling Kabinette. Till efterrätt pannkakor och rårörda jordgubbar med fläderblomstouch.
-
Finns receptet på arlas hemsida? Älskar soppa!nennesjuttioåtta skrev 2008-07-04 11:08:42 följande:jaaaaaahhhhh det var det också! Fänkålssoppan är så enkel att göra och passar så bra med laxen som man strimlar och toppar med. Från Arla. Jordgubbarna var min mans kulinariska insats, värmde dem med socker och hällde på koncentrerad fläderblomssaft och lät det svalna.
-
nennesjuttioåtta skrev 2008-07-04 11:13:27 följande:men tänk på att använda buljong utan glutamat och riktig grädde och créme fraiche, så slipper du förtjockningsmedel (förutom det naturliga fettbyggande, moahahaha) och annat konstigt.Äsch, du behöver inte det puddingen! Vräk i dig bara, så som du tränar skulle du kunna leva på mjölkchoklad och grädde
[/citat]
Tack!Mikabella skrev 2008-07-04 11:18:25 följande:[citat]
Shit vad jobbigt det är att man har hoppat på en sånhär tråd när man går på Detox! Grrr...Ni läskas!!!
Fick du mitt mail förresten? -
Ab fab - Jag bara älskar den boken! Man blir ju så sugen på att bara ha obegränsat med pengar och flytta dit och njuta av mat och dryck
-
Ab fab skrev 2008-07-04 13:39:08 följande:
Vi skall hyra ett hus nästa år. ett par vänninor, min man o jag - utflykter o lavendelHur länge och vart? -
Låter mysigt. Har varit i Provence men måste säga att jag gillar Bretagne mer. Kan dock bero på att vi hamnade på ett riktigt turistställe i Provence medans i Bretagne var det bara vi och fransmän.
-
Det är så svårt att hinna med allt man vill! Resa står högst på min och makens prioriteringslista men man har ju så lite semester...
-
En per månad är perfekt, då kan man "beta" av allt från Köpenhamn till Tbilisi. Nu när jag pluggar har det varit svårt för oss att resa så mycket som vi velat men så fort jag är klar så ska vi ändra på det.