• Pumpkin

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Redan gifta:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

Näst på tur:

080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73

Händer inte mycket här...

Ska jag säga som knappt är här inne själv mer

• Anettan73

Imorrn ska jag hämta alla foto mm hos fotografen. Ska påbörja tackkorten på fredag... Så att dom kommer ut!!!

• Nienna

Åh, vad arg jag blev när jag kom hem från jobbet idag! Jag hade fått mina scrapgrejor (packade i en pizzakartong) och brevbäraren hade stoppat den halvvägs i lådan och det SPÖREGNAR idag! Som tur var hade det inte nått pappren, men kartongen var genomblöt! Innan jag kommit in och fått upp kartongen och sett att pappren klarat sig var jag så förbannad och gick redan igenom i huvudet vad jag skulle säga till brevbäraren!

Tur att jag bara jobbade halvdag, hade jag jobbat heldag hade det nog inte klarat sig...

• Pumpkin

Nej, här är det rätt dött emellanåt

Vi väntar på bilderna från fotografen, de borde komma den här veckan. Så i helgen blir det nog tackkortspysslande här också

• Anettan73
    Pumpkin skrev 2008-08-13 13:44:55 följande:
    Nej, här är det rätt dött emellanåt Vi väntar på bilderna från fotografen, de borde komma den här veckan. Så i helgen blir det nog tackkortspysslande här också
    Ja sen när dom är ute så är det dött med det som heter bröllop

Saknar planerandet jätte mycket. Funderar på om man ska öppna eget
  • Pumpkin

Nienna: GRR! Det finns idioter till allt alltså. Tur att grejerna klarade sig!
    Själv har jag beställt ÄNNU mer grejer idag - men bara papper den här gången. Rea är farligt

Anettan: Ja, visst känns det tomt. Men jag har ändå inte så mkt tid att tänka på det nu när resan snart ska bli av och jag ska börja plugga. Skönt, annars skulle jag nog vara lite deppad.

• Hedebris

shit vad lång tid det tar för era fotografer. det tog 2 dagar innan vi fick ut dem på nätet och vi ska få dem inom en vecka.

• Pumpkin
    Hedebris skrev 2008-08-13 14:33:25 följande:
    shit vad lång tid det tar för era fotografer. det tog 2 dagar innan vi fick ut dem på nätet och vi ska få dem inom en vecka.
    Vi fick bilderna några dagar efter bröllopet på CD, men sen har vi själva dragit ut på tiden innan vi har beställt papperskopiorna Beställde papperskopiorna i förra veckan och hon sa att de skulle komma den här veckan.
  • Nienna

Alltså, jag förstår mig inte på folk. Varför svarar de på annonser om de ändå inte verkar vara speciellt intresserade? Får hur många meddelanden som helst, typ: "Finns den kvar?" Och så svarar man: "Ja, den finns kvar. Jag vill ha XX kr + porto XX kr för den (det står redan i annonserna, men bara för att skriva nåt mer än att den finns kvar, så det kan ju inte vara priset som avskräcker.)" Sen hör man inget mer...

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.