Oj.. Låter som en bra möhippa :D
Men ta ett djupt andetag och gå igenom sakerna =) Skriv en lista.
Det vi har kvar är egentligen :
Beställa maten (har menyn färdig men inte beställt än, blir en exotisk planka + lax, m m )
Köpa drickan
Köpa (deförbaskade) dukar(na)
Fixa den sista psalmen i vigselprogramet
Beställa tårtan (vilket vi kommer att göra nästa vecka).
Men jag har "jobbat" som en galning för att slippa ha så mycket att göra de sista veckorna..
Fru oktober skrev 2008-09-06 19:26:15 följande:
Här har det varit möhippa! Microliten och mitt i veckan - med de allra närmsta 3 vännerna som bor här i Stockholm - men perfekt och jag blev så glad för jag trodde verkligen ingen skulle hinna! Är själv för trevliga, fina möhippor och det hade mina kära väninnor hörsammat. Det blev champagne, underbart bubbelbad och bastu, middag vin och roliga? frågor som jag misstänker kommer att användas till något tal på middagen...Så det är den glada nyheten - Den lite sämre är att jag inte har inte klart catering eller blommor eller skor eller hår eller diadem eller bolero eller dukning ännu... eller underkläder. Eller väska. 0ch har börjat drömma sinnesjuka drömmar om en helt misslyckad dag.. Så trots att jag vill vara så laid back och härlig kommer jag nog ändå bryta ihop av stress tillslut, haha. Där fick man för att försöka vara cool!Om 4 veckor sitter jag på middagen !!! HJÄÄÄLP = )