Hej tjejer!!
Nu har jag internet igen, tjoho!!!
Bor sedan 2 veckor i hus och trivs bara bättre och bättre allt efterom man får inrett det mer.
Har skummat igenom en hel del av allt pladder nu och har lite koll iaf. Var ska jag börja?
Vickan, Vad trist med ditt mf!
Cicci, Tack för besöket! Hör gärna av dig när du är nere igen! Du var vårt första besök som inte var av släkt förresten! Trist med tant.
Telis, Spännande med äd! Men jag har för mig att du tidigare skrivit att man inte fick ställa sig i kö efter man fyllt 38 (du skrev det samma dag du fyllde)? Prinsen är inte lik mig alls för övrigt. Han har alla drag och egenskaper av maken. Så vem som helst hade kunnat vara hans biologiska mamma. Men så vitt jag vet så är det jag som är det...
Koko, Ska man tolka dig som att ni redan försöker få till ett syskon? Tiden flyger, det märker jag inte minst när du skriver hur stor Conny är och att du snart ska tillbaka till jobbet! Han föddes ju nyss!
Tinga, Så skönt att höra av dig och få veta att det flyter på bättre nu!!
Piggelin, Hoppas det går bra på jobbet på måndag! Jag kände mig klar med föräldrarledigheten när jag började jobba. Trött på att diska nappflaskor och hade inte lika mycket tålamod längre. Kan bli nostalgisk när jag tänker tillbaka, men inte så jag hade velat fortsätta vara hemma.
Muggles, Vad fint du skrev att ditt liv skulle vara som en tom öken utan din man! Vi har köpt Rodeberg (stavn?) många ggr i somras sen vi fick det av er!
Lappis, Jag tror stenhårt på att det är träningen som varit boven i dramat nu!! Om man tror man kan banta genom att inte äta reagerar ju kroppen med att spara på reserverna, dvs. man går inte ner. Jag tror den kan reagera liknande här! Spännande, jag håller tummarna!
Oms, Du skriver så kloka och goa inlägg!
Nenne, Tänker mycket på dig tjejen! Usch och fy för en sån middag du är bjuden till! Hur mycket vet dina kompisar om hur det går för er? Vet de tycker jag verkligen de borde visa hänsyn, det hade iaf jag gjort. (genom att prata om annat än barnet).
Nu fick jag onda ögat av maken då vi inte påbörjat middagen och jag är ju inte ens halvfärdig här.. Men hör av mig snart igen! Trådkram så länge!