Ännu en tur med barnkarusellen
Hej tjejer!
Först och främst,
NENNE: Åh, vad ledsen jag blev när jag läste om ditt minus!!! det som lät så positivt! Kan det ha varit ett tidigt mf? Hur mycket gick du över tiden? Men stort grattis till huset! Helt rätt att köpa hus innan barn för då har man fortfarande lite tid att fixa och inreda och renovera. Jag tycker ju inte ens att sånt är särskilt kul, men vi har en hel del vi vill göra i huset. Inget som är nödvändigt mer än för trivselns skull, men den är ju också viktig!
Och när jag nu kom in på temat: Finns det några bra sajter att spana in möbler på? För inspiration eller till och med för att köpa? Nån som vet var man kan köpa ett soffbord liknande detta fast i oljad ek?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60103793 Helt ny Värld för mig som sagt...
Tinga, Kul att det går så bra för er! Är avis på era föräldrar också som verkar vara sådana som verkligen ställer upp. Hoppas ni inte tar det för givet. Mina var här i helgen och jag såg inte direkt fram emot det. Men det gick bra. Men det är klart att det är lite irriterande när man ber om hjälp att kolla Prinsen i 2 min för att man måste gå på toa och sen när man kommer har alla (utom Prinsen) lämnat köket och han har hävt ur all mat ur sin skål...
Helt OT nu: Izzie: Vilken sajt köpte du Decleor-prudukterna på? Där frakten inte funkade så bra? Jag har just upptäckt att detta märke inte säljs i Karlskrona alls och har kollat på Hudoteket och Donna Beauty på nätet och funderar på att köpa hos någon av de. Maken undrade om jag inte kan byta märke men NÄPP, det kan jag inte!!!
Cicci, Tänkte på dig idag. Hur mår du? Skit med bilen (alltså inbrottet)!! Hade förresten tur i helgen. Glömde ena bildörren öppen (tog ur Prinsen som sov och la honom i vagnen, så jag kunde inte stänga just då). När jag kom tillbaka hade någon snäll människa lagt in dörren intill bilen (ej stängt helt pga larmet) och lämnat en lapp! Såå snällt! Ska skicka in Dagens ros till tidningen. Kommer du till Blekinge denna eller nästa vecka? Spännande med dagis för Victor! Prinsen stormtrivs på sitt! Han är så duktig. I helgen när vi skulle visa dagiset gick han hela vägen dit själv och mer därtill. Plockade ekollon längs vägen.
Mycket att kommentera när man inte varit inne på ett tag, så jag får helt enkelt skicka en KRAM till alla andra! Håller tummarna stenhårt för Frejans äggplock, att akupunktur-sessionerna går väl och att en och annan smygläsare kan tänka sig att donera ägg!!!