Inlägg från: Vännerfan |Visa alla inlägg
  • Vännerfan

Ännu en tur med barnkarusellen

BS,
    Hoppas verkligen personalen är tillmötesgående när ni pratar med de! För säkerhets skull hade jag dock nog ställt mig i byteskö bara för att ha en plats om ni efter ett tag inte skulle vara nöjda. Jag började nästan gråta när du beskrev hus Iris haft det! Jag hade blivit asförbannad! Men man vill ju inte bli arg när barnet är med, för då blir det ju ännu värre om de får ett kvitto på att nåt inte var bra.

• Vännerfan

Själv är jag lite nervös, för jag ska lämna Prinsen på dagis för första gången i morgon och det har gått så himla bra för maken (FÖR bra enl. honom. "Tycker han inte om att vara med mig??")

Förresten BS, så tycker jag det låter tidigt att de slår ihop avd. redan kl 15. Hos oss gör de inte det förrän kl 17.

• Vännerfan

Nenne,
    vad kul att det blev lyckat på middagen!!!!! Jättekul att höra!!

Och du kan MYCKET mer än bara skriva könsord!! Så HALLÅÅÅÅÅÅ, det måste finnas nån i tråden som vet NÅT om vart du kan vända dig!! Jag har samma typ av jobb som Mugglan/Piggan/Tinga/Liten och den Världen är långt ifrån skrivarbranschen! Så jag har inte ens nån jag kan fråga tyvärr!

• Vännerfan

Ha ha ha, hänger ni inte med nu när jag lagt in turbon i fingrarna????

• Vännerfan

Alltså svar på frågan ovan......

• Vännerfan

Fusk att bara göra inlägg med 3 smilisar!

VAd fick dig att dra denna slutsats med yrket??

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen