Ännu en tur med barnkarusellen
BS: tror att just nu att det är en pojke (är sugen på frukt och grönsaker). Och jag tror inte vi ska ta reda på kön innan. Fast jag vill denna gång göra 3D eller 4D ultraljus och då kanske man råkar se ... ?
BS: tror att just nu att det är en pojke (är sugen på frukt och grönsaker). Och jag tror inte vi ska ta reda på kön innan. Fast jag vill denna gång göra 3D eller 4D ultraljus och då kanske man råkar se ... ?
ultraljus ... skulle givetvis vara ultraljud
Tack Izzie & Liten! Sonen är nyss fyllda 11. Jag är mest rädd för att han ska känna sig undanskuffad och lite utanför eftersom han har en annan pappa än de andra barnen och alltså bara är hos oss halva tiden ... Men han kommer nog gilla nya lillasyskonet - det är jag inte orolig för egentligen. Livias ego kommer nog må bra av att få lite konkurrens ...
Nenne: kom i håg att gnugga burken ...
JAg tycker det är väldigt märkligt att man både äter Borago (är det i tablettform?) för att få barn och sedan smörjer in barnet med Boragokräm för att få bort mjölkskorven ... Vilket undermedel!?
Uuups - försökte mig just på att gå in på Familjeliv och leta upp en lämplig tråd att lägga energi på ... men det går bara inte. Folk är så läskiga därinne ... Jag håller mig till er istället! Mina älsklingar!
Åh vad det ska hållas tummar för lill-kaninen nu, Lappis!
Nenne: är så avis på dig för New York-resan!
Lappis: försår att du vacklar och försöker tänka dig in i alla möjliga situationer. Åh - vad jag hoppas för er skull! Du säger: varför skulle det funka nu ...? Ja men så är det väl alltid: Plötsligt händer det! Kram!
Nenne: svart är enkelt om man känner mig. Jag är väldigt katastrofberedskapsbenägen och var helt övertygad om att jag inte skulle kunna få fler barn (bara för att jag ville, bara för att jag är lite till åren, bara för att jag haft mina chanser, bara för att ...). Det verkade åtminstone helt osannolikt att vi skulle lyckats få till det på andra försöket igen. Så jag räknade aldrig med att jag var gravid alls. Gick snarare och tänkte på vad jobbigt det skulle bli att behöva gå till gynekologen och be att få någon typ av kickstartshormon för min sega kropp ... Saker och ting blir oftast helt tvärtemot vad jag går och inbillar mig ...