Ännu en tur med barnkarusellen
Omsan - näpp inte ett knyst från Zozos håll. jag skrev en hälsning på FB men har inte fått nån respons.
Omsan - näpp inte ett knyst från Zozos håll. jag skrev en hälsning på FB men har inte fått nån respons.
Frejis - håller alla tummar!!!
Joorå här är allt helt okej. Jobbar så att jag blir helt matt men som tur är så är jobbet sanslöst skoj!
Idag har jag tex varit ute på "utflykt". Stod en stund ute i en liten by och njöt av sanslöst vacker utsikt och strålande sol. Sämre kan man ha det på jobbet!
Dessutom firar mitt körkort ett år idag! Tjohooo!
Barnprojektet däremot går på diskret lågvarv. Ids inte försöka på allvar utan jag tänker att vi får testa med mjukstart - dvs inte jobba på att pricka äl.
AM - det går ju inte att lägga kommentarer på din nya blogg om man inte har användarkonto på samma bloggsajt som du... tristigt!!!! Jag som skulle skriva att jag också bloggat om ättika... hm....
Frejis - japp, jag firade det genom att köra bil på arbetstid!!!
Hur är det med livet själv egentligen? Förutom farliga saker som tentor och bebisfabrik?
Jag stormade runt i en hyrbil.... det var ju på arbetstid!! Men komiskt nog råkade det bli en V50 som hyrbil också!
Jaa det var duktigt att släppa taget om karriärplaneringen.. det har jag INTE lyckats med nånstans överhuvudtaget.. ehum....
V50 är helt ok att köra - både som diesel (=hyrbilen) och som bensin (=vår vrålstarka begagnade bil som är ny för oss)!
Klok polare! Och japp, jag är med i klubben. Missfallet påverkade förvirringen i båda riktningarna...
Vi har just gjort oss av med en S40 - pigg motor var det i den! Nu har vi en ännu piggare motor.. fniss fniss... 220 hk är ju ALLDELES nödvändigt... *skakar på huvudet*
Förnuftsbaserade handlingar.. ehum... jaaa alldeles för mycket förnuft och för lite känsla...
Frejis - trevlig att pladdra lite. nu är det sovdags snart här... är verkligen sjukt trött!
Ha en mysig helg allihop!!!
*kram*