Ännu en tur med barnkarusellen
Grattis Saffranin!
Brudsommar - det svaret som du fick från hälsovakten lät så komiskt. Hoppas att det fungerar bättre än den andra sidan.
Cicci - japp, det är helt säkert, blödning med klumpar och mörkt rött (sorry för detaljerna!).
Tanten är mycket snällare den här gången än vanligt så jag slipper överdosera Ipren för att mildra det onda i magen. Kan nog inte påminna mig om en mens med så lite smärta (peppar peppar!) faktiskt.
Hoppas att äppelkakan går att äta. Själv har jag gjort äppelpannkakor idag (och överätit så klart så att man kan sitta och jäsa framför datorn)
Koko - ett fint äpple!
Har läst på lite och försökt förstå varför det inte tar. Carl von Linné kliniken hade ett svar som iaf jag kan tänka mig att köpa, att embryot som ser perfekt ut på utsidan egentligen inte är så bra inifrån och att det helt enkelt slutar dela sig. Hm, skulle behöva Lappis bidrag i dessa funderingar, hon har ju ett liknande problem. Det skulle ju underlätta om man kunde veta hur många fler försök som krävs eller om man kan lägga ner redan nu.
Min mamma sade idag att hon ville komma på besök i mars för att se den eventuella magen, men nu när det inte blev något får hon komma hit och hälsa på ändå.