Vad ni skriiiiver!
Cicci, tack för sms:et till Frullan (påputtning med andra ord
Frullan - grattis till plusset, du är faktiskt nästan frögurka som andra har sagt. Fast jag kan förstå att du var rädd att plusset skulle dröja med tanke på endometrios som du någon gång skrev om.
Nenne - stor kram till dig! Vilka mediciner ska du förresten ta till inseminationsförsöket?
Känner igen min P när du beskriver din P *vilken mening
* Min P går efter ett system som han har i huvudet när det gäller hushållsarbetet och så kan han vara extrem när det gäller fysiska lagar, t ex att man bara kan lägga knivar på ett visst sätt, skåputrymmet skall optimeras etc. Mm, jag var först överraskad att en man självmant ger sig på att städa alla skåp, men det gör han. Och så dammar han alldeles frivilligt (muttrande att det är ju så skitigt på grund av någon ingenjörsmässig grej), lagar mat och handlar mat (jag får säga till honom vad jag vill ha så köper han det
) Och så går han efter mig och rättar till saker som jag gjort, jag vet vid det här laget vilka "fel" jag gör!
Brudsommar, hoppas att det går bra hos läkaren!
Page, hur går det för J?
Jag har också en gigantisk panna, men kan inte ha någon lugg på grund av mitt krulliga hår...
Prova med att låta håret växa ut, att klippa av det tar max fem minuter!
Nu ska jag läsa ikapp lite till. Vet att jag glömt något som jag ville kommentera.