Ännu en tur med barnkarusellen
Page - kul att se dig här inne!
Page - kul att se dig här inne!
Telis - det kommer. Om du bara hade FB så ligger utvalda foton redan där.
Själva har vi varit ute och firat makens födelsedag. Det blev Manzini som Liten brukar tala sig varm om. Fick ett mycket personligt mottagande och har ätit samt druckit gott. Sen gick vi vidare till Grill och tog ett par drinkar innan vi lullade hemmåt. Ja... makens födelsedagspresent blev 5-6 dagar i södra Spanien istället för ett regnigt Dalarna.
Börjar mer och mer acceptera att vi aldrig kommer få barn. Nämnde detta för maken under middagen och han var inne i samma tankebanor. Skillnaden är bara att han har max tänkt på detta ämne 5 gånger denna sommar medan jag har gjort det säkert det fem dubbla. Obs, det är ändå mikroskopiskt lite om man jämför med en vanlig dag för mig. Hur som helt orkar inte försöka, bli ledsen samt låte detta uppta all min tid/mitt liv längre. Känner att jag snart måste acceptera och gå vidare.
Telis - glöm det där jag skrev tidigare... !
Telis - jag är på god väg till acceptans men hoppet finns ändå där någonstans långt borta. Börjar också jobba imorgon igen. Känns helt ok när vädret är så dåligt och vi redan har haft 5 otroligt slöa dagar här hemma.
Saffranin - låter som du ska testa (positivt). Bruna flytningar kan man visst ha trots graviditet. Håller tummarna att det gått vägen.
Och gällande Tällberg, ångrar absolut inte beslutet. Har haft det riktigt skönt här hemma istället och satsar på 5-6 dagar i Andalusien i oktober istället.
BS - hoppas det går bra med dagiset för Iris.
Telis - vad skönt att du mår bra! Själv önskar jag att jag slapp äcklig nässpray och spurtor för resten av livet. Ser absolut inte fram emot nästa och den sista IVF-omgången . Så mycket skönare att förtränga allt.
Mrs B - snacka om minne! Nej, vi åkte istället till Sydafrika men drygt 8 månader efter bröllopet. Har inte haft någon kontakt med min pappa sen veckan innan vårt bröllop och han var ju en stor anledning till varför vi hade tänkt att åka dit.
GRATTIS Clownis och tack för att du tittade in här och uppdaterade oss!
Koko - fästing usch, har faktiskt aldrig haft någon någonsin.
Saffranin - när tänker du testa?
Muggles - jag går alltid in på mina favoriter och där har jag mina trådar jag hänger på. Enkelt och smidigt och kräver inget letande.
Ego - jag fick mail från min läkare nu på morgonen att CvL har fullbokat ända fram till vecka 39! Ett rykte jag redan hörde i början av juni på FL. Det var det negativa. Det positiva är att de verkar vilja köra den korta metoden på mig denna gång vilket innebär att trots jag inte kör igång denna månad så kommer ÄP bli tidigare än om jag hade kört den långa. Så jag behöver inte nedregleras (ingen näspray och klimakterie för min del )utan kommer att börja med sprutor 2 dagar efter nästa första mensdag.
muggles - låter superhärligt med Korsika. Vill med!!!
No idea mugglan. Är inne och kollar just nu på FB men fattar inte heller? Fina kort på Moa!