• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

Lappis: Vad bra att ni bokat samtal! Positivt på något sätt. En väg framåt - samtidigt som ni in te utömt ivf-möjligheterna. Smart.
    BS: Kul att Iris är framgångsrik på dagisfronten. Trist att nätterna är skräp. Det är delvis ett lotteri det där. Vissa barn är bara mer oroliga nattetid. Tror jag.

Så otroligt mycket jag skulle vilja kommentera men minnet och tiden räcker inte till som ni skriver ... Men jag läser och försöker hänga med ...

Kram till alla

• fru AM

Telis: Aha så det är NU det är dags för badrum - då vet jag var vår fastighetsskötare kommer hänga på dagarna ... Hoppas det går bra och att ni kan hitta annan toastol. Vi köpte en fr Gustavsberg som tyvärr spolar urkasst (säker miljövänlig eftersom den använder typ en hal deciliter till spolningen - men det innebär att man ibland måste spola båe fem och sex gångeer ... ) Dock har vår toastol dämpat lock + ring - vilket är MYCKET bra.
    Som sagt - lycka till! Hur lång tid tror de att de tar?

• fru AM

För de som är intresserade: Har ingen aning om när jag BIMar. Kan vara om en vecka eller två eller tre ... Vi jobbar på uppgiften kanske varannan dag ... men det blir lite svårgenomfört (med småbarn i huset) och lite tjatigt eftersom ägglossningen kan vara lite när som helst - med tanke på min 45 dagarscykel sist ... Nästa månad kör jag stickor!

• fru AM

Möjliga symptom: Extremt lättirriterad och svettig ...? (Kan i o f sig bero på det psykade vädret ... Jag brukar annars bli frusen när jag är gravid)

• fru AM

Nenne: tackar som frågar - mitt humör har varit oklanderligt (haha, nåja men i alla fall jämnt) de tidigare graviditeterna. Tror därför inte mycket på denna månads framgång. Man kanske ska köpa aktier i Clearblue ...

• fru AM

Telis - ja det är härligt med nytt badrum! Bygger ni in badkaret? Hur stort har ni valt?

Vad heter boken om fertilitet och näringslära?

• fru AM

Såg nyss att vi inte alls har en Gustafsberg-toa utan en Svedbergs. Som spolar dåligt men har dämpat lock.

• fru AM

Hej koko! Det ärkul att vara här!

• fru AM

Brudsommar: Otroligt kul och igenkänningsbar kommentar till sova-hela-natten-metoden!

(En metod som jag visserligen tror kan funka. Men i alla fall)

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen