Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Vickan
    heheh, har en kompis som jobbar där så jag är uppdaterad.

Budgivningen blir nog nästa vecka! Vill ha!!!! OK, det är liite opraktiskt i vissa avseenden men det var sån skön känsla när man var där. Verkligen - här skulle jag kunna bo! Vi!

Och om dödskalleplanchen är kvar så skickar jag den till dig, BS Hoppas att Iris är frisk nu!!!! Låter inget bra med din rygg, konstigt att det blir sämre när du har gjort övningarna?!?

• nennesjuttioåtta

en fråga till er som köpt hus i storstäderna, alltså flera miljoner. Vad har ni för månadskostnad egentligen? Om man får fråga... Vi vill helst inte gå över två miljoner men det får man ju ingenting för i era trakter. Just nu bor vi tokbilligt och det känns lite jobbigt att lägga mer pengar på boendet för då minskar det ju på något annat. Eller är ni miljonärer allihop?

• nennesjuttioåtta

Telis, jag är nästan säker på att jag hittade dig på FL också, men det var bara en magkänsla. Vet ju inte ens om du är reggad där! Och ett (1) grått hårstrå låter inte så alarmerande, tur att jag är så ljus så jag vet inte ens om jag har några (iofs är jag purung ). Maken har jättemånga, mest i tinningen, men de är inte grå utan kritvita och tjocka som tagel. *richard gere*

Muggles
    jo, taket vill jag också måla, toan är lite ful och köksluckorna ska ut. Dock inte allt på samma gång. Vi har ju idag en månadskostnad (hyra+ränta+amortering) på *mellan tummen och pekfingret* max 5000:- tror jag, så det blir ju minst dubbelt om vi ska köpa det där. Och det är väl inte så farligt, men eftersom jag inte vet när jag får något jobb så känns det lite tråkigt att få hålla igen på allt annat bara för att kunna bo. Maken tjänar ju oförskämt bra mi mina ögon men allting är ju relativt.

Idag ska jag till doktorn och bli kollad! Ska bli spännande och höra vad han ser, för jag borde ha ägglossning idag eller imorgon men det visade inget på stickan. Vore ju bra om det har varit redan med tanke på att sista insättningen gjordes i söndags. *hang in there, soldiers!!!!!!*

• nennesjuttioåtta

MSW
    ansluta till fjärrvärmesystemet här går nog på 15-20 000:- tror jag, och så måste man ju byta ut alla element och så, som du säger, och det vet jag inte om vi ska sätta in nya element eller göra golvvärme överallt. Men man kan ju sätta in någon luftvärmepump eller nåt också.

Doktor M ska jag träffa runt kl 16.

• nennesjuttioåtta

¨åååååååååååååh jag borde verkligen ta och dammsuga, det har inte gjorts på ... *vågar inte skriva*

• nennesjuttioåtta

vafan, slutade ni skriva nu med flit så att jag är tvungen att städa istället?

• nennesjuttioåtta

OK, jag fattar piken! *mummelmummel*

• nennesjuttioåtta

LAPPIS! Räddaren i nöden ! heheh, gratis och gratis, något ska vi väl ha för att vi valt att bo bland mygg och bajsdlukt.

• nennesjuttioåtta

såg ni att jag höll på att skriva bajsdoft det är inget bra tecken...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen