Telis, jag är nästan säker på att jag hittade dig på FL också, men det var bara en magkänsla. Vet ju inte ens om du är reggad där! Och ett (1) grått hårstrå låter inte så alarmerande, tur att jag är så ljus så jag vet inte ens om jag har några (iofs är jag purung ). Maken har jättemånga, mest i tinningen, men de är inte grå utan kritvita och tjocka som tagel. *richard gere*
Muggles
jo, taket vill jag också måla, toan är lite ful och köksluckorna ska ut. Dock inte allt på samma gång. Vi har ju idag en månadskostnad (hyra+ränta+amortering) på *mellan tummen och pekfingret* max 5000:- tror jag, så det blir ju minst dubbelt om vi ska köpa det där. Och det är väl inte så farligt, men eftersom jag inte vet när jag får något jobb så känns det lite tråkigt att få hålla igen på allt annat bara för att kunna bo. Maken tjänar ju oförskämt bra mi mina ögon men allting är ju relativt.
Idag ska jag till doktorn och bli kollad! Ska bli spännande och höra vad han ser, för jag borde ha ägglossning idag eller imorgon men det visade inget på stickan. Vore ju bra om det har varit redan med tanke på att sista insättningen gjordes i söndags. *hang in there, soldiers!!!!!!*