Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Nej, nu måste jag byta om och ge mig ut i regnet. Skönt att få prata med dig!

• nennesjuttioåtta

hahah, skulle inte tro det.

• nennesjuttioåtta

Fast faktiskt, ALLA bajsar! Det är säkert! jag gör det också. Visserligen luktsuddigum med jordgubbsdoft men ändå. Världens naturligaste grej, inget att skämmas för.

• nennesjuttioåtta

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*

• nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2008-09-10 19:44:15 följande:
    Hm.. jag skulle gissa på att det var betydligt dyrare.. när mamma och pappa bytte från direktel till vattenburen värme + bergvärme gick det lös på runt 200 tusen.Ansluta till fjärrvärme skulle jag gissa går på runt 50-60 tusen beroende på leverantör, hur långt man behöver gräva osv.Mitt tips: Kolla upp detta mer noga så att det ingår i er ekonomiska kalkyl!!!
    Jaja, whatever. Jag skrev bara vad jag hade hört att det skulle kosta att ansluta till nätet (det går alldeles i närheten), men sen tillkommer det ju såklart en hel del annat också. Gräver man för bergvärme så är ju entrepenadkostnaden en stor del av utgiften.
  • nennesjuttioåtta

Tinga
    ja, det hoppas jag med! Men i den här cirkusen så ska man ju inte hoppas för mycket... men det känns kul att ha något konkret att ställa in sig på än att famla i blindo som vi gjort hittills (även om vi haft lyset på, heheheheheh).

Lapinette förresten, ville du ha Puregon istället så kanske vi kan byta?

• nennesjuttioåtta

Frejis
    hej på dig! Ja, jävlar! Här hänger jag med er! Hoppas jag får en sån där pyyyschhhhhh-grej som man kan åka upp (och aldrig ned) med samtidigt som det går runt! En stor DRAKE! Eller ett...ett flygplan!!! Bara jag inte blir åksjuk och spyr - risken är överhängande också att jag hamnar i griståget och bara åker runt runt och spårar ur i sista kurvan nära målet.

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2008-09-10 21:11:51 följande:

Jag är t o m så sträng at jag hävdar att det inte räknas om lampan till äventyrs skulle ha varit släckt ...
    hahaha! Lampan är bara släckt när vi slöknullar och inte orkar tända den.
  • nennesjuttioåtta

AM
    42... Det är ju 2 veckor sent! Tänk om jag hade begåvats med ditt tålamod...

• nennesjuttioåtta

Fan vad jag är nasty. Hoho? Är ni kvar?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen