Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Grattis Mrs B!!!! Låter fantastiskt mysigt och romantiskt!!!
    Dock förstår jag att du blev rädd, när Malte gjorde en Stenmark! Skönt att det gick bra!!!!!

• nennesjuttioåtta

Oki, då släppper vi det så länge.

hihih!Skoj med kräftskiva! Hmmm staden på F... Är det alldeles utanför staden på S eller?

• nennesjuttioåtta

jaha, såååååååå långt bort. Min gamla hemstad (94-97)!

• nennesjuttioåtta

oh missade! *kramar tillbaka hårt och länge*

• nennesjuttioåtta

Tänkte väl, för det jag tänkte på räknas nog inte ens som större by.

• nennesjuttioåtta

bröllopspresenter
    Vår första bröllopsdag firade vi i fjällen med två kompisar så då hade vi inga presenter. I år är vi i NYC så då blir det nog inte heller några presenter. Och även om jag hade köpt en present kan jag inte avslöja det här för han smygläser (johoo, det hör du!) ! Vi brukar mer fira vår årsdag när vi träffades men då gjort något än gett bort något, t ex Yasuragi, eller bott på Clarion vid skanstull och ätit och shoppat gott.

Men annars är upplevelser alltid uppskattat. När han fyllde 30 fick han ju den där Formel Renault-kursen som han gjorde nu i helgen och gissa om jag är populär nu! Jag skulle kunna köpa y-front resten av livet och han skulle ändå vara toknöjd. Det var dyrt men värt det! Och han fyller år om 2 veckor igen så jag kan ju inte skriva vad jag tänkt ge honom men vi kanske kan ta det senare... Det blir dock en my y y y y ycket billigare present, men jag tror att den blir uppskattad ändå.

Dagens visdomsord är att oavsett hur bråttom du har till simhallen, ta av dig byxorna när du snabbrakar bikinilinjen för även om du lutar dig över kanten till badkaret så rasar det ner hår i byxorna som sen sticks SATAN! Vet inte vem jag hörde det från... *visslar*

Och en annan sak som är bra om man ska cykla en halvmil till simhallen är att komma ihåg träningskortet för annars är det bara att vända och cykla hem igen. Men det är ju en viss träning det också.

• nennesjuttioåtta

Izzie
    Är du gift på samma dag som jag (7 oktober 2006)? Var du med i oktobertråden rent av? Med mig och Vickan?!?!? Slå mig gärna, för jag har så himla dåligt minne!

• nennesjuttioåtta

junilejon!
    Jättefint radhus, och dina idéer verkar helt klart bra! Jag skulle även ha tagit storsläggan på valvet men det är pga min allergi (ni skulle se mina eksem!)

Koko
    glömde - T A C K ! Vad glad jag blev!!!

Muggles
    Erkänn att du också haft stixigt hår i brallan, hahahah!!!

Lappis
    för tanten, men nu drar ju ivf'n igång och du har ju förberett dig ytterst väl nu!!! Heja! Heja!!!!

Cicci
    Trägen vinner! hurra för böj!!! Och ni har ju fyllt livmodern till bredden med glada grodyngel så chansen att någon krake möter ägget på vägen måste ju vara århundradets största! Flera liter!!!

AM
    håller tummarna för VUL idag! (väntar med spänning på din rapport)

Igår skickade jag in en krönika till Allt om barn (expressens hemsida) och nu är jag skitnervös för de ville ju ha bild och namn och hela helvetet. Skitläskigt! Hoppas att jag inte kommer med! :-s:-s:-S

• nennesjuttioåtta

Funderar på ett nytt försök idag till simhallen... Ska även baka bröd och fixa iordning balkongerna (ja, jag har fortfarande inte orkat).

Idag är det bara 9 arbetsdagar kvar innan min man kommer hem! *fyrverkerier*

• nennesjuttioåtta

Hej!
    (Min dator är helknäpp, jag måste använda skärmtangentbordet och ni kan ju ana vilken tid det dar *tillbaka efter nyår*

Cicci!
    AAAH hjälp vad läskigt! Förstår om du blev orolig! Hoppas han mår bättre nu! En annan sak so8m är rätt läskig är att jag TÄNKTE på Moppy idag, och undrade vart hon tog vägen och hur hon mår och funderade på att fråga efter henne, och så har du sett henne!

Frejis
    Borrelia *ryser* Sånt där gör ju att man nsätan vill flytta hem till mor & far för där finns det inga fästingar.

*och så blev det kväller*

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen