Ännu en tur med barnkarusellen
Så länge de hinner stänga dörren till väntrummet så är väl all tidssparande manövers helt i sin ordning?!?
nästan som Gunde, från svettig till nyduschad och påklädd - 4 minuter.
Så länge de hinner stänga dörren till väntrummet så är väl all tidssparande manövers helt i sin ordning?!?
nästan som Gunde, från svettig till nyduschad och påklädd - 4 minuter.
Säg åt mig att jag ska ignorera alla sumptom och gå och lägga mig nu.
hhahaha, right on!
God natt och tack!!!!
Fast maken är ute på lokal så han kommer väl hem om några timmar och luktar aceton och svavelsyra. :-s Kul att köra en solglasögonprydd mas i 3 timmar. Moahahahhack hack *hostar*
ojojoj, tänk om man helt skulle glömma bort när man ska ha mens! Och börja bläddra i kalendern och ... Är det DÄRFÖR som jag inte tål lukten av diskmedlet?!
*mässar mantra*
jaaaag kääääännneeeeer naaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
god natt, vännen! ha en skön helg du med! Förlusta dig!!!
OK förlusta sig kanske var fel utryck i sammanhanget. Men ha en skön helg iaf! (hade hon klippt maspage?
Eller polkafrisyr!)
*drar ut kontakten*
hej hej!
Tangentbordet fortfarande paj, så det tar ett tag att skriva måste sudda en massa konstiga siffror och tecken som dyker upp överallt. Ska fatta mig kort (ni ser ju hur det går)
Vi fick huset för utgångspriset! Vi ska besikta det på lördag men nu finns inget som kan få oss att ändra oss! Det känns så jävla bra! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!
ingen tant men har lovat maken att avvakta med test till på söndag. Ont i boobsen (men det är ju som vanligt) och mensvärk till och från (mindre som vanligt). Gå inte i taket nu! Ropa inte hej!!!! Jag vet vad det kan vara men också att det kan vara precis tvärtom... *luttrad*
OKi, det här inlägget har tagit 24 minuter så jag avvaktar kraftfullt med att kommentera. Sorry!
Heja Frejis!!!!
Akupunktur imorgon!
*viskar* 32
Ja, varför inte ta allt på en gång!?!? Fattas bara ett jobb till mig nu då!
P fyller år på söndag så det vore ju världens bästa present (slår t o m formel renault-kursen).
(Men nu är maken hemma, ska starta hans dator, blir ju galen...