Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Lapinette skrev 2008-09-19 23:16:43 följande:
    Spännande ... jag liksom somnar in och har bara en liten filt över "musen" och så en värmelampa över magen. Är normalt väldigt kall av mig (som ikväll då jag suttit uppkrupen i soffan med t-shirt, byxor, sturmpor, kofta + en pläd över mig)men klarar mig med enbart det.
    hahha, coolt! jag kan ALLTID ha en filt över mig, det behöver inte vara kallt i rummet för det. Det är ju så himla skönt! Men det beror nog mycket på att jag också alltid är lite frusen. Önskar att jag kunde somna in men det kommer väl, jag har så mycket tankar som bara fladdrar runt och stör men det blir bättre och bättre.
  • nennesjuttioåtta

Ja, 1:an har nog jag lite av också... Mest det om ömma bröst och klumparna (sorry)

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-09-19 23:25:31 följande:
    I wish men jag verkar inte vara så lätt att tas med (no news!). Hon har frågat flera gånger om jag inte varit väldigt sjuk på sistone, har du inte haft en infektion, sover du bra om nätterna etc. Shit, jag mår ju perfekt! Varför säger min kropp något annat?
    Jävligt skumt! Vad säger hon när du säger att du mår utmärkt?
  • nennesjuttioåtta

OOh låter bra att P även går på akupunktur alltså! Men han trycker ju i sig zink och omega 3 nu så jäklar om de inte simmar som Phelps när det är dags! Fast 8 guld... hmhmmm kanske inte samtidigt då.

Vad skönt att mensvärken försvann!

• nennesjuttioåtta

Min mensvärk är ju otroligt varierande nu för tiden. (det är nog inget gott tecken). Ibland gör det så ont så jag vet varken om jag ska ligga som en boll eller ligga raklång. Och har även ont i ryggen. Men vissa gånger känns det knappt.

• nennesjuttioåtta

har du hon som inte verkar vilja berätta så mycket ens när man frågar? (har smygläst lite på FL)

Lapinette skrev 2008-09-19 23:32:17 följande:
    Inget! Bara fortsätter att fundera. Hon är lite finurlig av sig, säger inte mycket. Jag vet inte om hon vill eller tror att jag ska säga att jag sover urjäkligt och mår skit för hon frågar mig hela tiden. Sist sa jag, jag sover bra men inte maken men honom ville hon inte diskutera .
    [/citat]

Var glad för det! Jag vet inte ens om han behöver käka något men eftersom de var lite trötta så skadar det ju inte. Sen vet vi ju inte om det var ett lyckoskott, det där provet han lämnade förra året och om det blivit bättre eller sämre efter det. det blir vi nog varse om vid inseminationen.
    Lapinette skrev 2008-09-19 23:33:41 följande:
    [citat]
    Min make gör nada, varken zink eller något annat men han får superbra simmare ändå ... även efter en vecka i varma Grekland och minst en halv flaska vin varje kväll. Kan liksom inte säga åt honom att bli nykterist och käka piller.
  • nennesjuttioåtta

hahah, det är t o m jobbigt att uttala ordet!
    Jo, till aku'n (tada) har jag sagt det, men den andre tjommen har jag betalt 2 x 300 spänn för att säga hej, jag har ätit pergo, inseminera mig, tack. Ingen djupgående analys där inte. Första läkaren bröt på ryska så hon förstod nog inte eftersom ajg pratar så osammanhängande...

Lapinette skrev 2008-09-19 23:35:19 följande:
    Antar att du sagt det till läkaren samt akupunktören ... har du märkt hur jäkla jobbigt det är att skriva AKUPUNKTÖR ... shit, fingrarna vill inte.
  • nennesjuttioåtta

Dr Wow

Lapinette skrev 2008-09-19 23:38:03 följande:
    Japp, det är min! Jag visste ju om det men valde henne då hon har sin praktik runt gathörnet samt att hon gjort flera brudar på smällen .
  • nennesjuttioåtta

Fast samtidigt det här med mensvärken så vet jag ju heller inte när det gör som mest ont, om det är ett tidigt missfall eller inte. Och då är det ju inte mensvärk på riktigt. Eller... Innan jag åt p-piller gjorde det jävelusiskt ont men bara första dagen, och Ipren hjälpte. Sen när jag slutade med pillren så kom mensvärken tillbaka men jag kunde härda ut utan smärtstillande, mestadels. Så det kanske är naturligt att det fasas ut eller också att jag blir mer smärttålig. Det är mest sista 2 åren som det ibland inte känns alls, som jag har reagerat på det. Men det är ju för at tman har mer koll på varje gång än innan vi försökte få barn. Blalabablabalbalb hahahah!

• nennesjuttioåtta

Come on! Fertilize me! *sprattlar med benen*

Lapinette skrev 2008-09-19 23:41:50 följande:
    Oj, så var det nästan (mitt inlägg ovan) när vi gjorde inseminationer på Sophiahemmet. In, ned med brallorna! Vet att maken var med på ett VUL och han blev chockad över hur fort jag kunde få av dem.
Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen