Ännu en tur med barnkarusellen
oooh bubbelplast!
FL är rätt scary, som sagt...
oooh bubbelplast!
FL är rätt scary, som sagt...
Frullan har varit inne också! Hej hej!!!!!! Fasen vilken plusvåg det kan bli i höst och precis som i början så var AM först ut (även om du hade tjuvstartat lite, AM)... Hoppas att ordningen inte upprepar sig mer än så utan att någon av oss okyssta gamla rävar får klämma oss emellan i startledet.
Izzie
Ja, det var nog Vickan och jag som pladdrade mest (...oväntat) i den tråden så det var nog svårt att få sin röst hörd där... *harklar*
Frullan
Men du ska väl inte sätta ditt liv på vänt för att det inte funkar för några andra? Pöka på! Men BARA om du lovar att rapportera vad som händer och när/var/hur
Lapinette
Synd att ni får skjuta på ivf men otroooligt intressant med hur kroppen fungerar! Skönt att värdena är på väg ner och jag tror verkligen att ni gör rätt som avvaktar - öka chanserna så mycket det går!
Jag ska på ny nåldyneträff om 1,5 timme, maken är där precis nu! Men hon kollar ju inte värdena eller stoppar örter i öronen så det känns inte som det ska göra lika stort underverk på mig, tyvärr.
Viktualia
Har du pratat med maken? Vad har ni kommit fram till? *styrkekramar*
Frullan
Så detaljerat som möjligt, är alltid önskvärt!
BS
Visst var du först ut efter AM, eller? Kan jag ta din kölapp?? Men jag kanske missar att numret ropas upp i år igen... Hoppas att du får ordning på ryggen snart!!!!!
Telis
Låter som att vi ska åka over there med tom väska.
BS
Tack, jag skickar den vidare till Frejis! Vad härligt att din make vill ha ännu fler! 3 barn är stort!
AM
Ska bli intrssant att se vad det blir! En liten kille med blomkålsöron och zuccini-size på rackaroon?
Kan inte se bilden på tavlan. Men jag säger. KÖP!
Mrs B
Jo, förlåt, det är klart!
BS
Buktande disk? Jag hade en disk som hamnat på sniskan, men då var det en snubbe som snäppte lös den (och resten av ryggraden) *plopp* *ploploploplloploppp*och det var tamejfan det läskigaste jag varit med om. Och då är jag inte särskilt pälig(vad fan heter det på svenska?!?!?). Sjåpig, kanske det heter.
Jag kan ta vilken kölapp som helst, bara jag vet att jag kommer fram till Gå.
overall? Det finns väl vita (som målare har)... Då kan han ha en lång sjal och se ut som J Lindeberg innan han flög över atlanten (eller vad fan det nu var)