Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

NEJ! HAHAHAHAHAH! Det är ju Stg H Olsson i Sällskapsresan ! som jag tänker på.

nennesjuttioåtta skrev 2008-09-19 11:09:16 följande:
    overall? Det finns väl vita (som målare har)... Då kan han ha en lång sjal och se ut som J Lindeberg innan han flög över atlanten (eller vad fan det nu var)
  • nennesjuttioåtta

Nu ska jag på akupnuktur! Vi ses... senare!!!

• nennesjuttioåtta

Viktualia *säger med myndig röst*
    Om du hör en näverlur som tutar, håll dig långt bort från korvarna!!! Ha det så kul på festen!

Snart är vi ju tillräckligt många personer till en BIM lista också

Nenne ingen aning, vill inte veta men det är nog BOM nästa vecka
    Cicci ??/??
    Frullan ??/??

Fan, det känns som dejja vu (där skrev jag fel med flit för ajg vet inte hur det stavas). Någon mer som vill hänga på?

OMS
    ahhhajajjajaa vad trist med din rygg!!!! Hoppas att det inte krävs en op!

Vad tänkte jag mer skriva... *scroll scroll*
    HEJ ALLA! Thank god it's FRIIDAAAAAAAAYYYYY!!!

• nennesjuttioåtta

Akupunktur-prat (alltså totalt ego)
    Fy fffffaa a a a aasen vad ont det gör på vissa punkter när hon skruvar eller sätter i nålen. Och jag är smärttålig som få men jag vrålar rätt ut!! Idag fick jag även 2 i ryggen annars har jag bara fått på framsidan. Sammanlagt (om jag räknade rätt, man tappar ju kollen) så var det 12 nålar. Idag även på vä sida av magen, där gjorde det schwainigt ont! Somnade inte men efteråt blev jag förbannat trött och fick vila en stund på soffan men det var rätt fullspäckat schema idag så det blev bara en liiiten lut. Ingen lur, lut. Jag lutade mig en liten stund. På lunchen alldeles efteråt kändes det som jag hade druckit lite vin, lite lurig och trött utan att det snurrade...
    Nu ska jag sova, imorgon drar vi en snabbis till Dalarna för lite släktträff.

Och färddatorn i Volvon har kukat ur alldeles och det skulle kosta 6-7 tuuuuusen att fixa skiten! För en liten display! Jävla Torslanda-traktor!

• nennesjuttioåtta

Vänner
    Äh cykla med, vettja! Vad kul att få höra så fint beröm, kan tänka mig att du knappt kom in genom dörren hemma för att du blivit så lång

• nennesjuttioåtta

Har lite utspritt över hela kroppen, med återkommande nålar under naveln och på var sin vad strax nedanför knät (på insidan), fotryggen och i pannan. De som är punkter för njurarna, tjejmagen och mjälten gör mest ont. Det är som en brännande cigarett eller som om man skulle få en elpistolsfjooiing men försvinner ju direkt. Och det har blivit värre gång för gång, men hon säger att gång 3-4 känns det mest , inte vet jag om det är så. Hon tycker jag är skitrolig som reagerar så starkt. 8det är ändå konstigt för jag bävar för sticken men längtar efter känslan efteråt, när man helt plötsligt blir trött i huvet och bara vill blunda. Idag fick jag först enorm handsvett, sen efter ett tag flera tuppskinnsattacker, trots 2 filtar, och en uppvärmd vetekudde under fötterna. Jag tycker det är så jäkla coolt hur kroppen reagerar (sen om den gör det man vill av det, det är ju en annan fråga)

oj, långt...

• nennesjuttioåtta

Om jag minns rätt så är det där på sidan av vaderna, på fotryggen och idag fick jag även en på låret (hon koncentrerar sig mest på där det ska vara balans för själva fertiliteten och då är visst njurarna och mjälten viktiga), samt den till vänster om naveln (1 dm ca). har även fått en vid nyckelbenet som också var njurarna. Finns det något ställe kvar...?

• nennesjuttioåtta

hmm, det var mest typ 2 som stämde in på mig. Intrssant!!!

• nennesjuttioåtta

ÅÅÅh hoppas att det blir ordning på oss snart!!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen