Ännu en tur med barnkarusellen
fast man kan både vara hård i magen som dålig i magen...
fast man kan både vara hård i magen som dålig i magen...
nu tänkte jag på noshörningen igen. *fnissar* Cicci! jag kan maila dig bilden om du vill sätta upp en affisch i Victors rum!
Vickan
men hallå, du hade ju molvärk! Det är väl ett symptom om nåt! Men det var inte det jag tänkte skriva egentligen...
Jag tycker precis som Izzie att det kanske är en god idé att lägga verkstaden på is någon månad eller två. Eller fler. För känns det verkligen inte lockande att börja igen utan bara ångest och tjatigt så släpp det ett tag! Du måste ingenting!! Och du vet ju att du fungerar. Klart att maken kanske blir ledsen (för jag har föstått det som att han vill mest?) men om han vet hur du känner så bör han ju respektera det.
Jag vet då att jag inte vill läsa att du återigen blivit gravid och inte vill vara det. Sorry, men så är det. Däremot om du känner annorlunda då - då ska jag försöka glädjas med dig!! Jag var själv skitskraj förut innan vi bestämde oss, så jag förstår paniken. Och du har ju faktiskt några år på dig att bestämma dig. Kram!!
Hej Nattsson!
*vinkelivink* Hur mår du nu?
MSW
Jag har inte riktigt förstått vad du har för sjukdom men hur länge kan du gå utan att operera dig? Måste du bestämma dig så snart?
Hej vänner!
Hej Cicci!
Boka ni Sthlms-tjejer så anpassar jag mig efter det. Ska bara sy ihop en snygg kaftan med penis-applikation på ryggen. Men jag är ju arbetslös så det svänger jag nog ihop på en eftermiddag. Måste även rådgöra med någon shaman om hur själva ritualen ska gå till...
Tack Cicci!
Hoppas du får en tid imorgon på mamma mia! Jag fick inte heller någon tydlig böj (har ju tester med två streck) men orkade inte bry mig nämnvärt. Fick en saftig aladåb så jag hoppas att jag haft ÄL den här gången men vi har mest pökat flera dagar innan beräknat så kom den senare så missade vi den men hoppas på några envisa rackare. de lever ju några dagar och det vore ju synd om du skavde av för mycket!
nej vad skriver jag, menar ju på månadg (shit, det är ju en hel vecka dit!!)
Mrs B
hahaha, bajs är inga större problem. Jag har ju jobbat inom vården och har sett det mesta (och luktat det värsta). Maken var dock inte lika lyrisk...Men han fick ju som sagt smält Snickers versionen också. Men det absolut äckligaste jag vet som får maginnehållet att vilja se dagsljus är *vågar knappt skriva* S-N-O-R. *hulk* Fy faaaan vad det är äckligt! Fick en fin kråka i present av minstingen som han hade hittat. Som tur var hade jag bananskal som ändå skulle slängas i handen så han fick lägga den där. Då blev jag lite yr, faktiskt. Eller snor som åker in och ut ur näsan är fan ännu värre (eller som de suger in i munnen med läppen eller fångar upp med tungan). Då dör jag en smula. Blir alldeles svag i kroppen och tappar hörseln. huuuuuu........
Vickan
Du är absolut inte onormal!!!! Jag ville inte heller förrän när vi skulle gifta oss. Men då hade vi bröllopet som språngbräda, liksom. Vi gifte oss inte för att vi skulle kunna börja (nu höll jag på att skriva skaffa) försöka få barn utan det blev underordnat att få bli herr och fru. Och eftersom det tog några år innan han friade så kändes det rätt skönt för jag ville ju gifta mig innan jag blev mamma. Och kunde ställa in mig på att då och där börjar vi, och då är jag beredd. Liksom. Kanske är bra om du sätter upp ett sånt mål med (nu är ni ju gifta redan
) T ex efter jul.
Väldigt svammligt...
Hur som helst, börja när det känns rätt för er båda! Men det är klart att "händer det så händer det" kan få en att ändra sig också. Så jag tycker inte att du ska börja knapra piller igen...