Ännu en tur med barnkarusellen
Vickan
såg ju att du talat med din man men inte kommenterat. Bra, tjejen! Ni kommer att mötas på samma plats så småningom! *kramar*
Vickan
såg ju att du talat med din man men inte kommenterat. Bra, tjejen! Ni kommer att mötas på samma plats så småningom! *kramar*
BS, Mrs B
Oavsett metod så tror jag att om viljan finns så lyckas ni (och viljan verkar ni ju redan ha!). Och med små delmål och envishet samt pepping från oss så går det ännu lättare! Lycka till! Wohoooo!! (att det alltid ska vara så lätt att peppa andra...)
Vi åker vid 1 imorgon så jag hinner in igen. Ha det gött!
Izzie
grattis i förskott på bröllopsdagen! Hoppas ni har det toppen!!!
Telis
ahaaa..Champoluc! Har inte varit där men längtar redan till säsongen! och lycka, lycka till på ULet och ÄP!
koko
hhahaha, lycka till med böjen!!!!
Lapinette
ha det sjukt bra i Andausien!!
Cicci
men hallå eller?!?! Har du testat än?? Fast jag vet ju redan svaret, och du med. MOHAHAHAHAHAH!!!
Ni andra goa tjejer
ha en skön vecka! Tänker på er!
hahah maken har sjungit på New York, New York hela förmiddagen! NU drar vi! Tjelingeling!
hellouuuu!!!!!
I'm back! Jäklar vad det har tagit tid att läsa ikapp, nu vågar jag aldrig åka bort igen för det är ju galet att läsa ikapp och sen komma ihåg vad man skulle kommentera!
passar på i en reklampaus, det är ju cityakuten...
Cicci - hhhhhhhhhhhaahahahaha jag visste det! Grattis!
Telis - Men nu längtar jag verkligen till i vinter, vilken bra idé!
Lappis - hoppas ni har det gött i Andalusien!
Izzie - Welcome back! Verkar som ni haft det fantastiskt!
Frejis - Droppelidroppar det fortfarande? Jag tror ingenting men hoppas allt jag kan! OOOOh måtte denna vecka gå fort så du kan testa snart!!!
övriga - inredningssnacket återupptar jag gärna igen senare, här har vi väntat med att köpa grejer för att undvika att det inte passar i ett hus, men nu har vi ju ett så snart ska det pyntas!!!! (muggles, tv-bänken är fläktskåp från IKEA )
Har jag glömt nåt/nån?
Vi har haft det sjukt bra i New York! Jag har inte handlat så mycket men däremot maken. Fast när man räknar efter så blev det nog en del ändå... Jäklar vad vi har gått, och då har vu ändå åkt en hel del tunnelbana och lite taxi också. Fötterna är återhämtade men jag är sned i ryggen känner jag. Måste väl knaka till den... Vilken jäkla stad, vi är både helt sålda! Och har jobbat som fan på en Chelsea, moahahahaha, nuts nuts! Men det blev lite galet att komma hem, packa upp och tokstäda för idag kom först besiktningsmannen och sen en gubbe på visning (första är ju inte förrän på onsdag egentligen), så nu känns det länge sen vi var borta.
Sweetiepie, fy fasen vad kul att träffa dig, maken, Ella och Lipton, samt din svägerska med karl! Kändes i hjärtat efter fikan i fredags, hade velat träffas mer och längre. Maken är helt såld på Liptons päls, så nu har han svängt 180 grader från att bara tänka sig bondkatt till att ha en raskatt. Hårar han mycket?
vad fan, hur hann ni skriva allt det här? Har jag latat av mig snabbheten i fingrarna?
Frejis - *tar sats* "#¤%££$?£$?6fuck! Helvetesjävlaskiiiiiiiiiiiit! (Inkluderar svordommarna för Telis räkning i denna oxå)
Telis
Vad är spotify??!?!? Och vilken fantastisk människa som vill hjälpa er!
hej förresten Page!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad härligt att läsa din humor här i tråden igen! *kramar*
Vickan, din pajsare, kan du inte skicka hit lite energi?
Cicci
glömde ju skriva - vad jobbigt och otäckt med din moster! Men som du själv skriver, det är ju verkligen livet, men knappast någon tröst.
AM
vi bodde på Chelsea Lodge (chelsealodge.com). Vi är jättenöjda, maken var lite skeptisk mot att dela toa med andra men vi behövde aldrig köa eller ens se våra "grannar", det var rätt få rum och väldigt bra läge, mysigt och lugnt. Dock gnisslade sängen en hel del men det får vi bjuda på. Och andra dagen plockade det bort AC'n för att det var vinter, men då var det 25 grader ute och det blev ju apfuktigt. Men fläkten gick ju så att den höll på att lossna från sina fästen.
Vårt hus har ju ett tokbra läge, som sagt - det är ju det enda man inte kan ändra på. Vi har ingen insyn, trots att vi är mitt i bostadsområdet, uppe på en höjd och med väg eller skog mellan oss och granne. Utsikt i hålan är få förunnat och ett måste för masjävlar som vi. Kattläge!!! ÅÅÅh vill flytta NUUUUUUUU!!!!! (izzie, visst var det du som frågade? - jo, det är det där röda huset som jag länkade till, med gärdesgård, falurött och kullersten på framsidan)
Nähe, ska man ta och klä på sig och gå ut i solskenet?! Dags att åka till återvinningen och slänga diverse prylar, hahaha har kasserat en dildo men vet inte om jag vågar slänga den men allt som rör sig, lyser eller låter...
Sen ska jag till Af och uppdatera.
Sen kanske packa någon kartong också. YEI!!!