Ännu en tur med barnkarusellen
AM, Nej det var det verkligen inte! Det var en kille, i sina bästa år. Såg visserligen galen ut på blicken men ganska normal i övrigt. Plus att det var i fullt dagsljus.
AM, Nej det var det verkligen inte! Det var en kille, i sina bästa år. Såg visserligen galen ut på blicken men ganska normal i övrigt. Plus att det var i fullt dagsljus.
Lappis, jag mejlade syster P förut och berättade om igår och fick ett sånt himla rart svar tillbaka så både maken och jag blev alldeles tårögda. Vad söt hon är!
AM, ja, nu är ÄD enda utvägen. Om det blir aktuellt så blir det till våren/sommaren. Och hopp finns det alltid.
Med andra ord är det i bästa fall ett halvt års väntetid där ingenting överhuvudtaget kommer att hända i bebisfabriken. Men jag får väl fortsätta hänga här och vara lika OT som vanligt.
Ha en underbar semester, Lappis!
Vänner, tusen tack för lösenordet!! Vet du, jag hörde mäklaren säga något om att vända på sifforna till en spekulant så jag försökte med det. Men jag tog ju aldrig bort bindestrecket. Nu ska jag försöka igen.
Muggles, vad söt hon är. Och snabb!
Och TUSEN TACK alla för sympati!! Det behövs verkligen idag kan jag säga. Ni är bäst!
Men kära söta vilka fantastiska SMS jag får! Ni är helt otroliga!
Jag vet inte vad jag ska säga mer än TACK!!
Hihi, Muggles, förlåt att jag skrattar men dom där kommentarerna är ju obetalbara. Snacka om att famla i luften och inte kunna komma med någon konstruktiv kritik överhuvudtaget. Jag tycker att du ska tolka det som om A) Dom hade inget dåligt att säga om själva kursen eller B) Dom är riktiga puckon. Båda alternativen är säkert sanna.
Mrs B, det är lite tungt. Även om jag hade det på känn är det tungt att tänka sig att jag aldrig kommer att få något biologiskt barn. Kanske inga barn alls.
Man känner sig lite som en B-människa när man inte ens lyckas ta sig till ET. Det är liksom onormalt att inte kunna få barn alls och ännu mera onormalt att inte få ett enda befruktat ägg på tre IVF:er.
Stort grattis på födelsedagen BS!!