Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

Har inte Stadium såna där dunjackor som liknar Nennes Peak fast billigare?

• Telemarkgrrl

Sorry, nenne, jag fattade det som att det var en annan modell men också en Peak på Stadium. Läste kanske lite fort.

• Telemarkgrrl

Jag mötte en tjej i tunnelbanan i morse som hade jeans och sen nakna fötter i ett par högklackade sandaletter med bara lite remmar över tårna och runt vristen. Jag som skulle frysa tårna av mig i ett par såna i juli höll på att tappa hakan!

• Telemarkgrrl

Jo, just det muggles, vad fort tiden går, jag hade glömt att allhelgona är redan nästa helg. Jag har tid när som helst på fredagen, lördagen eller söndagen (fram till mitt på eftermiddagen) och träffas gärna!

• Telemarkgrrl

muggles, brunch låter toppen!

Kunder är ett satans påfund! Det märkte jag när jag jobbade på Ikea i min ungdom.

• Telemarkgrrl

Har förresten inget tips på julstjärna för jag har inte hittat någon snygg själv. Men förra året köpte jag luciatågsljusstaken av Sten Bengtsson som jag tittat på i flera år och jag bara älskar den!

• Telemarkgrrl

Nenne, jag korrläser gärna och kommer med tips om du vill på ditt CV+brev? Jag har fått beröm för mina vid ett par tillfällen så du kan få se dom om du hellre skulle vilja det?

Håller tummarna för budgivningen!!

• Telemarkgrrl

Nenne igen, inte för att det skulle vara något fel på dina som dom är!! Blushing 2

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen