Ännu en tur med barnkarusellen
Hmm, måste ha en snikvariant på almanackan, det står inget sådant i min.
Hmm, måste ha en snikvariant på almanackan, det står inget sådant i min.
Ta det lugnt med Trocaderon nenne!!
MSW, har inte tjattrat här inne på evigheter så jag minns inte med all säkerhet vad det var för fel på dina blodplättar. Är det lågt? Blodplättar är det trombocyter?
Förresten, skulle någon av er hyra en handyman? En snubbe som kom över till er och fixade sånt som man inte orkar göra, typ skruva upp en hylla, måla eller möblera om?
Menar du din man Lappis?
Visste inte att det var så svårt att hitta hantverkare i Stockholm! Du får bli vän med nån polack Lappis, de brukar ha gigantiska kontaktnät när det gäller hantverkare.
AM, nä, jag har ingen att hyra ut men det finns en firma som heter snabbfixarna som tydligen gör det.
Usch, det var inte menat som reklam, men jag googlade precis och hittade den firman.
MSW, finns det någon orsak till varför din kropp inte producerar trombocyter? Har det något med mjälten att göra?
Kom att tänka på det eftersom en kompis var tvungen att ta bort sin mjälte (minns inte varför) och hade inga stora problem med det!
J har dessutom dåliga värden nu och får bla trombocyter. Är det något som du också får?
Ah, hantverkarsjukan!! Hahaha, har precis fått redan på av en elektriker att man ska tydligen bjuda på fika och inte hänga över axeln för mycket. Det påverkar prissättningen...
Jag skulle också kunna tänka mig hyra en sådan. Speciellt om jag inte var gift.
Funderar nämligen på att hyra ut min fenomenala förmåga som hustru, men det känns både lite småäckligt och sexistiskt.