• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Cissi - din temp stämmer med din graviditet. Jag ligger också omkring 36,7 efter ÄL. Om man är gravid så stannar tempen högt. Är BOM på gång så dippar den ned igen runt 36,3. På så sätt kan man se att mensen är på gång. Oftast samma dag som tempsänkning men den kan falla ned någon dag innan vilket visar att den är på gång. Så jäkla häftigt!

Härligt att åka ned till mamma och ge henne en extra fin födelsedagspresent. Min mamma skulle bli så lycklig om hon fick samma "paket".

Telis - det där med vattnet stämmer ju inte ... kanske Cissi INTE dricker vattnet på Östermalm eftersom hon har så lätt för att bli gravid? Jag dricker ju massor varje dag på jobbet.

• Lapinette

Cissi - jag tyckte ditt blomsterbud lät supertrevligt! Om jag kunde hålla mig (vilket jag omöjligt kan) så skulle jag absolut vilja överraska och göra det på ett "speciellt" sätt.

• Lapinette

Fasiken också, jag åker iväg när Telis har ÄP och Frejis BIM!!!

• Lapinette

Ok, jag är åter på onsdag kväll men lär nog inte gå in och kika här förrän på torsdag och hoppas då självfallet på MASSOR med roliga nyheter!

• Lapinette

Så mycket att ta in här under morgonläsningen så jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera eller skriva.

Cissi - jag rös till när jag läste om din moster. Beklagar verkligen men visst det är livets gång ... inte alltid rättvist.

Telis - fasiken! Har de överstimulerat dig denna gång eller varför var två av äggen för stora? Vad känner du? Vill du fortsätta och köra på eller hellre avstanna och börja om på ny kula nästa månad?

Frejis - är det gravsymptom du har? Jag fortsätter att hålla tummarna.

• Lapinette

Telis - jag hoppas de hittar ett fint ägg!!! Hur känner du dig? Arg, ledsen, uppgiven??? Är det ÄD som är nästa anhalt?

• Lapinette

Frejis - känner igen symptomen (stor, seg och mjuk )!!!

Telis - förstår att du vill se ett slut. Dock lär jag hålla på och traggla i ytterligare typ 9 månader med försök (1 ET + ev. 3 FET) men sen får det vara nog. Tro jag kommer hålla på med akup fram tills i mitten på december, då jag vet resultatet för vår IVF. Har sagt till maken att om resultatet blir negativt så ska jag gå på alla mina favoritpass, dricka massor med vin, åka skidor som en galning och sen i januari sätta mig och försöka tänka ut vad jag vill bli när jag blir stor.

• Lapinette

Frejis - låter som gravsymptom (stickningar)!!!! Åhhhh... vad spännande!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen