• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Izzie - om två månader ... känns som en evighet!

• Lapinette

BS - jag vet, det är bara så jobbigt när alla andra kör IVF på IVF just nu att veta att man själv skulle ha varit inne i karusellen.

• Lapinette

AM - jag har antecknat ! Har svårt att gissa andras smak förutom de som själva har sagt sitt här på BT (t ex Muggles). Jag kan tycka många stilar är snygga och läckra men det funkar ju inte att ha alla dessa hemma.

• Lapinette

Telis - förstår om du inte känner för att arbeta idag! Helt ok (för mig ). Själv känner jag likadant ... semester närmar sig!!!!!

Ert tema låter nästan som vårt, vitt, brunt, svart fast istället för rött är det främst blått som gäller för oss. Sen att köket har gröna väggar är inte vårt val utan tidigare ägare (det enda rummet vi ännu ej har rört).

• Lapinette

Mycket fransmän och japaner som får Nobelpris i år (säger halvjapanskan som är gift med en fransman).

• Lapinette

AM - snyggt med stora möbler förutsatt att man har plats för dem.

• Lapinette

Jean-Marie Gustave Le Clézio - En 1994, il est élu plus grand écrivain vivant de langue française (info från maken).

• Lapinette

Mrs B - han hade ingen aning om littarurvinnare förrän nu då jag messade honom men han visst vem det var.

• Lapinette

Ja, att jag aldrig kommer att vinna litteraturpris det är ju uppenbart så som jag stavar!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen