• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

fast du ljög ju inte när du skrev det...

• fru AM

JAg ljuger aldrig. Det är ett handikapp. Möjligen kan jag skarva lite (ett släktdrag) men inte ljuga. Kan inte ens spela bluff-stopp

• Lapinette

AM - same here. Skitdålig på bluffstopp.

Men nu undrar jag varför jag har haft så många besökare? Om ni ligger på 5-800 och jag på närmare 2 700? Verkar konstigt! Vissa kan man se vilka de är och vissa står endast som gäst. De man kan se har jag aldrig någonsin skrivits med (kollade bara den första sidan).

• Lapinette

Ni är för roliga, har nu haft ytterligare fyra besök varav en är Page. Har någon av er andra också varit inne och varför kan jag inte se er men Page?

• Page

Ljuger sällan jag med, mest för att jag har dåligt minne och vill inte trassla mig in i olika lögner. Hahaha, annars är det en av mina fantastiska egenskaper, jag kan blåljuga någon i ansiktet utan att röra en min! När jag tänker efter så borde jag verkligen skriva med den fina egenskapen i en jobbansökan!

• Page

Lappis, man måste vara inloggad för att lämna avtryck! Annars blir man bara gäst.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen