Hej på er!
Vilket underbart väder det har varit i Stockholm både igår och idag! Soligt, kallt och fint Hoppas att helgen har varit bra för alla.
Cicci - grattis på födelsedagen! Hoppas att du haft en bra dag och fått många presenter.
MSW - nu blir jag nyfiken på GeKås även om det dröjer tills vi kommer dit, avståndet är ju inte så litet men det låter som ett ställe där man kan fynda ordentligt och det gillar jag. Hur har det gått med huset, några framsteg?
Brudsommar - blev det någon soffa?
Frullan - planerar ni att flytta och lämna innerstan? Projektet med egen mark låter spännande. Kom på en fråga som kanske är dum, men jag frågar ändå, jagar du? Eller någon annan i tråden? Själv funderade jag när jag hade taxen på att ta jaktlicens, men jag skulle inte kunna skjuta ett levande djur. Gillar annars skytte skarpt
Lappis - trist om ni missar ÄL, men det fungerar kanske ändå, bara för att man tror att det gått åt skogen. Var maten på Rolfs kök bra? Nästa gång ni ska äta middag på vår gata får ni komma upp för ett glas vin, före eller efter
Hm, vad mer... maken tog influensavaccinet i tisdags eller onsdags och blev jättesjuk så jag har fått roa mig själv i helgen. Har varit på spa idag, så skönt och avslappande.
Välkomna hit alla nya! Kul att fler hittar hit och hoppas att ni också kommer att skriva.
Lite torr statistik
Antal besök: 493, mao inte så populär fast det inte är så konstigt då jag inte har någonting intressant på min sida.
Antal inlägg: 1404